صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک کارشناس رسانه:

رسانه شاه‌کلید حل مشکلات جامعه است

یک کارشناس حوزه رسانه گفت: انعکاس مسائل و مشکلات از سوی رسانه‌ها می‌تواند شاه‌کلید حل مشکلات باشد.
کد خبر : 325936

حسین یحیایی در گفتگو با خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص نقش رسانه‌ها در جامعه اذعان کرد: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی می‌توانند نقش مؤثری در کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی از جمله بیکاری داشته باشند.


وی در ادامه افزود: رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان پل واسطی میان دانشگاه، کارآفرینان و دولتمردان باشند و فارغ از سمت‌و‌سوی سیاسی نیازهای اقشار تحصیلکرده و جویای کار را منعکس کنند.


این کارشناس حوزه رسانه تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به‌طور معمول به‌دنبال یافتن یک شغل دولتی و به اصطلاح یافتن آب‌باریکه‌ای برای گذران زندگی خود هستند ولی رسانه‌ها می‌توانند با معرفی فعالیت‌های کارآفرینانه زمینه را برای ورود به بخش خصوصی فراهم کرده و دغدغه اشتغال آن‌ها را رفع کنند.


یحیایی با بیان این‌که رسالت رسانه‌ها منعکس کننده مسائل و مشکلات اجتماعی است، گفت: پیگیری مسائل و مشکلات در کنار انعکاس واقعیت‌ها و حقایق جامعه می‌تواند شاه‌کلید حل مشکلات باشد.


انتهای پیام/۴۱۰۵/
 


انتهای پیام/

برچسب ها: اجتماعی رسانه آنا
ارسال نظر