صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷
زوراب پلولیکاشویلی:

غار عليصدر يكی از شاخص‌های معرفی ايران به جهان است

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با بيان اينكه ايران يكی از كشورهای فعال در اجلاس جهانی گردشگری است، گفت: غار عليصدر يكی از شاخص‌های معرفی ايران به جهان است.
کد خبر : 325080

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، زوراب پلولیکاشویلی پیش از ظهر امروز در چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری(unwto) به میزبانی شرکت سیاحتی علیصدر در همدان، صنایع دستی را یکی از نمادهای فرهنگی دانست و با بیان اینکه همدان و به‌طور کلی ایران در رأس صنایع دستی دنیا قرار دارند، اظهار کرد: بسیار خوشحالم در همدان به عنوان مهد یکی از صنایع دستی ایران حضور داریم که می‌توان با مطالعاتی نسبت به صادرات این صنایع دستی اقدام کرد.


وی با تأکید بر اینکه اولویت سازمان جهانی گردشگری حمایت از توسعه گردشگری است، گفت: از 500 عضو سازمان جهانی گردشگری 16 مجموعه از ایران بوده که از این تعداد سه مجموعه از استان همدان است که نشانه ظرفیت‌های بالای گردشگری همدان است.


پلولیکاشویلی با بیان اینکه از 27 کشور دنیا در این اجلاس حضور دارند و امیدواریم شاهد یک اجلاس خوب و پرثمر باشیم، گفت: اسپانیا، ژاپن و آمریکای‌جنوبی از جمله اعضای حاضر در این اجلاس هستند.


دبیرکل سازمان جهانی گردشگری عنوان کرد: در این اجلاس فرصت داریم تا شرکت‌های مختلف جهان را در یکجا جمع کنیم و به تضارب آرا بپردازیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر