صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
وکیل دانش‌آموزان شین‌آبادی در گفت‌وگو با آنا خبر داد

حضور دانش‌آموزان شین‌آبادی در مجلس همزمان با تصویب بودجه94

وکیل دانش‌آموزان شین آبادی گفت: همزمان با تصویب مستمری مادام‌العمر دانش‌آموزان حادثه دیده در اسفند ماه، آنان در مجلس حضور خواهند یافت.
کد خبر : 3248

حسین احمدی نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه مستمری مادالعمر دانش‌آموزان شین‌آبادی در قانون بودجه سال 94 به تصویب خواهد رسید،‌ افزود: اختصاص مستمری مادام‌العمر برای دانش‌آموزان شین‌آبادی در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده و هم اکنون در انتظار تصویب آن در مجلس شورای اسلامی هستیم.


وی ادامه داد: دختران شین‌آبادی در روز تصویب ردیف بودجه مستمری آنان در اسفند ماه مهمان مجلس خواهند بود اما هنوز زمان دقیق تصویب بودجه مشخص نشده است.


وکیل دانش آموزان شین‌آبادی یادآور شد: در بودجه سال آینده 8 میلیارد تومان برای مستمری مادام‌العمر این دانش آموزان در نظر گرفته شده بود که پس از این پیشنهاد نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، افزایش 4 میلیارد تومانی را به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد و همچنان منتظر تصویب ردیف بودجه این دانش آموزان هستیم.


به گزارش آنا، در 15 آذر سال 1391 آتش سوزی به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی در مدرسه دخترانه‌ای در روستای شین آباد از توابع پیرانشهر رخ داد که بر اثر این حادثه 29 تن از دانش آموزان این کلاس دچار سوختگی و دو تن از آنان نیز از دنیا رفتند.


خانواده‌ها و وکلای این دانش آموزان پس از پیگیری‌های فراوان بالاخره توانستند علاوه بر به رسمیت شناختن حق ارش این دختران آسیب‌دیده، برای مستمری و درمان فرزندانشان گام‌های مهمی بردارند که تعیین بودجه ویژه برای این دانش‌آموزان در لایحه بودجه سال 94 از سوی دولت از جمله این اقدامات است.


انتهای پیام/

برچسب ها: دانش آموزان
ارسال نظر