صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷
با انعقاد تفاهم‌نامه؛

آموزش‌های قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد

رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برای اجرای طرح آموزش عمومی و تخصصی قرآن كريم، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 324533

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوی، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بعد از ظهر امروز برای اجرای طرح آموزش عمومی و تخصصی قرآن كريم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.


این تفاهم‌نامه همکاری به توافق محبوب مهدویان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و جبرئیل ابراهیم‌پور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان رسید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی درباره هدف انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این اقدام با توجه به جایگاه رفیع قرآن‌کریم و نقش بی‌بدیل آموزه‌های حیات‌بخش و انسان‌ساز آن در رشد و بالندگی فکری، اخلاقی و رفتاری فرد و جامعه، صورت گرفت.


به گفته مهدویان، این تفاهم‌نامه دوطرفه با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و حفظ و فهم آیات و تدبر در معانی آن و لزوم هم‌افزایی و مشارکت مراکز و دستگاه‌های مختلف در راستای گسترش فرهنگ قرآنی، تعمیق ایمان و ارزش‌های قرآنی و نهادینه‌سازی انس با قرآن امضا شد.


وی با تأکید بر اهتمام ویژه طرفین برای اجرایی شدن این طرح و بسیج همه امکانات برای اجرای آن، مشارکت در توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و اجرای فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی، پژوهشی و قرآنی، همکاری در راستای توسعه‌ آموزش‌های قرآنی در فضای مجازی، همکاری مشترک در طراحی و اجرای شیوه‌های نوین و مؤثر تبلیغاتی برای جذب هر بیشتر مخاطبان برای شرکت در دوره‌های آموزشی و  اعطای مدارک و گواهی‌نامه مشترک آموزشی به قبول شدگان در دوره‌های آموزشی  را از مفاد این تفاهم‌نامه بیان کرد.


انتهای پیام/4101/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر