صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل دفتر استانداری:

خودروسازها خط تولید شبانه برای نوسازی تاکسی‌ها در نظر بگیرند

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: شرکت‌های خودروسازی خط تولید ویژه شبانه برای جایگزینی تاکسی‌های جدید با ناوگان فرسوده تاکسی باشیم.
کد خبر : 323819

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از استانداری تهران، علی‌اکبر خراسانی مدیرکل دفتر فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران در جلسه رسیدگی به روند اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری، تاکسی و خودروهای سنگین در استان تهران گفت: با توجه به بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های دولت در مورد نوسازی ناوگان خودروهای سنگین و اتوبوس در استان تهران پیگیری‌های متعددی انجام شده است.


وی افزود: در این جلسه برخی شرکت‌های خودروسازی از گشایش LC و اعتبارات برای دستیابی به قطعات خودروهای سنگین خبر دادند و برخی شرکت‌ها نیز به دلیل بدهی بانکی در گشایش اعتبارات با مشکل مواجه شده‌اند.


خراسانی با بیان این‌که تا پایان سال ۹۷ قرار است طرح نوسازی ناوگان خودروهای سنگین و دیزلی در استان تهران به‌طور کامل اجرا شود، تصریح کرد: در طرح کشوری قرار است ۱۹ هزار اتوبوس گازسوز شهری، ۹ هزار اتوبوس بین شهری، ۱۲۰ هزار کامیون و کشنده، ۶  هزار کامیونت و ۴۸۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس در طرح نوسازی از رده خارج و نوسازی شوند.


مدیرکل دفتر فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران اذعان کرد: بسیاری از کامیون‌های فرسوده که اجازه اخذ بارنامه ندارند و نمی‌توانند در خطوط بین شهری فعالیت کنند، به‌طور شبانه در سطح شهر تهران اقدام به جابجایی مصالح ساختمانی می‌کنند.


وی به تصمیمات اتخاذشده و پیگیری‌های انجام شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران نیز اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 98، 27 هزار تاکسی فرسوده در تهران وجود خواهد داشت و نیاز است خودروسازها سهم بیشتری به نوسازی تاکسی‌ها اختصاص دهند.


انتهای پیام/ ۴۱۰۵/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر