صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷
چمران:

تهران با آخوندی آینده روشنی ندارد

رئیس چهارمین دوره شورای شهر تهران گفت: من با معرفی آخوندی به‌عنوان گزینه شهرداری تهران خیلی به آینده شهر خوشبین نیستم و این رَه به تُرکستان است.
کد خبر : 323751

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در ارتباط با دیده شدن نام عباس آخوندی در لیست پنج نفری گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران گفت: سایه مسائل سیاسی بر روی شورای شهر تهران سنگین‌تر از مسائل تخصصی است و متأسفانه توجه کمتری به مسائل مرتبط با خدمات‌رسانی عمومی می‌شود.


رئیس چهارمین دوره شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر فعلی بیشتر درگیر زدوبندهای سیاسی شده است افزود: به همین دلیل این شورا نمی‌تواند تصمیم‌گیری منطقی داشته باشد، زیرا شهردار باید توانایی کار جهادی داشته باشد.


چمران با بیان اینکه افشانی (شهردار فعلی تهران)‌ عملکرد تقریباً خوبی داشته و شرایط بهتری را در تهران حاکم کرد گفت: به خاطر اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، وی  کنار گذاشته خواهد شد اما من با معرفی عباس آخوندی به‌ عنوان گزینه شهرداری تهران خیلی به آینده شهر خوشبین نیستم و این راهی که اعضای شورای شهر می‌روند رَه به تُرکستان است.


وی در پایان به گزینه مطلوب حزب کارگزاران اشاره کرد و در این رابطه افزود: کارگزاران روی شهردار شدن محسن هاشمی رفسنجانی تمرکز داشتند که رأی نیاورد اما باید این را بگویم که این کشمکش‌های درون‌حزبی به نفع مردم نیست.


انتهای پیام/4071/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر