رابطه حمایت از معلم و یادگیری دانشآموزان
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاههای جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اجوکیشن دایو، سرپرستان مدارس گمان میکنند که باید بین یادگیری دانشآموزان و آموزش معلمان یکی را انتخاب کنند؛ اما نتایج بررسیهای جدید حاکی از آن است که وقتی از معلمان حمایت میشود مدت زمان بیشتری در این حرفه میمانند که این امر باعث تأثیرگذاری بیشتر دروس میشود و دانشآموزان نیز عملکرد بهتری خواهند داشت.
براساس این گزارش چند راه برای بهبود یادگیری و آموزش دروس در حوزه ریاضی، علوم، فناوری و مهندسی وجود دارد که ارتباط مستقیمی با سه چالش اصلی محیط کاری معلمان دارد. این چالشها شامل رشد حرفهای در محیط کار، ایجاد فرصتهای همکاری برای معلمان در روزهای مدرسه و مسئولیت سرپرستان و مدیران برای ایجاد محیط کاری مثبت میشود.
نقشهای تعیینشده برای معلمان، حمایت همیشگی، برنامه درسی براساس استانداردهای هماهنگ و ایجاد منابع و فضای ویژه برای رشد حرفهای میتواند معلمان بیشتری را به توسعه و ادامه همکاری تشویق کند. مدارس میتوانند برای بهبود شرایط از چهار روش استفاده کنند: تغییر باورهای جمعی درباره مدارس، ایجاد ساختار و سیستم حمایتی برای آموزش معلمان، ارائه فرصت به سرپرستان مدارس برای ایجاد ساختارهای گفتهشده و افزودن منابع بیشتر.
ایجاد محیط مثبت در مدارس عامل کلیدی برای تقویت سلامت روانی دانشآموزان و معلمان است. محبوبیت مهارتهای علمی، فناوری، مهندسی و ریاضی بهشدت در حال افزایش است. از سوی دیگر این مهارتها از نیازهای بازار کار هستند. به همین دلیل مدارس باید به دنبال استخدام معلمان شایسته، باتجربه و باانگیزه در این حوزهها باشند تا بتوانند نیروی انسانی مناسب بازار کار به جامعه تحویل بدهند.
انتهای پیام/4021/
انتهای پیام/