صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷
رئیس‌هیأت کشتی البرز:

قبول استعفای خادم برعهده مجمع است

رئیس هیأت کشتی استان البرز گفت: طبق ماده 10 اساسنامه، تبصره یک و دو، تأیید استعفای خادم و همچنین نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون برعهده مجمع است.
کد خبر : 323053

حمید یاری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره قبول استعفای رسول خادم از سوی وزارت ورزش و جوانان گفت: قبول یا رد استعفای خادم بر‌عهده مجمع فدراسیون کشتی بوده و انتخاب سرپرست برای فدراسیون کشتی هم از اختیارات قانونی مجمع فدراسیون است. در‌واقع پذیرش استعفای رئیس فدراسیون در حیطه اختیارات مجمع است و افرادی که در مجمع هر فدراسیون هستند باید این موضوع را بررسی می‌کنند. 


 وی با بیان اینکه برخی از رؤسای هیأت‌های کشتی درباره قبول موضوع خادم جلسه‌ای برگزار شد، عنوان کرد:  همه ما خواستار قبول یا رد استعفای رسول خادم و تعیین سرپرست فدراسیون کشتی از مسیر قانونی هستیم. طبق ماده 10 اساسنامه این فدراسیون، تبصره یک و دو، تأیید استعفای خادم و همچنین دیگر اعضای فدراسیون ازجمله نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون بر‌عهده مجمع است.


رئیس هیأت کشتی استان البرز تأکید کرد: به نظرم برگزاری مجمع فوق‌العاده برای تعیین تکلیف سریع و خارج شدن کشتی از بلاتکلیفی از مهم‌ترین برنامه‌ها است و باید در اولویت قرار بگیرد. از طرفی دیگر با توجه به اینکه طبق اساسنامه مرجع تصمیم‌گیری در مورد تعیین سرپرست فدراسیون بر عهده مجمع است و خارج از وظایف نهادی داخلی و بین‌المللی است از همین روی خواستار طی شدن روند قانونی برای جلوگیری از بروز حواشی برای ورزش اول کشور هستیم.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر