صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷
علی دایی:

می‌توانستیم 10 نفره کار را در جریان بازی تمام کنیم

سرمربی سایپا گفت: افتخار می‌کنم که با چنین مردانی کار می‌کنم، می‌توانستیم 10 نفره در جریان بازی برنده شویم.
کد خبر : 322426

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری تیمش پس از صعود به یک‌چهارم نهایی جام حذفی با غلبه بر استقلال گفت: از بچه‌های تیمم تشکر ویژه‌ای دارم و افتخار می‌کنم که با چنین مردانی کار می‌کنم. ما بیش از 90 دقیقه را 10 نفره مقابل استقلال بازی کردیم و بازیکنان نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.


دایی افزود: همچنین از هواداران استقلال نیز تشکر ویژه‌ای دارم و ما به جز پنج شش دقیقه نخست بازی که بد بازی کردیم، کاملا بر بازی مسلط بودیم، گل اول را روی پنالتی خوردیم و فشار آوردیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم. ما می‌توانستیم 10 نفره کار استقلال را در جریان بازی تمام کنیم.


سرمربی سایپا در ادامه گفت: به استقلال فرصتی ندادیم و موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از استقلال بود. دروازه‌بان ما در ضربات پنالتی عالی کار کرد. نشان دادیم که می‌توانیم 10 نفره هم برنده شویم و این بازی دومین برد 10 نفره ما در این فصل بود. با تیم بزرگی مثل استقلال خوب بازی کردیم، امیدوارم بازیکنانم خودشان را گم نکنند و در روزهای آینده بهتر هم بازی کنند.


علی دایی در این خصوص که در جریان بازی هم می‌توانستید پیروز شوید، گفت: زمانی که پنالتی‌ها هم اعلام شد، ما اعتراضی نکردیم چون پنالتی‌‌ها درست بود. حتی اخراج بازیکن‌مان هم درست بود. با این حال ما این بازی را بردیم و شایسته برد هم بودیم و حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم به استقلال ندادیم.


سرمربی سایپا در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری آنا درخصوص اینکه چرا تعویض چهارم را انجام نداد با اینکه تیمش 10 نفره بود، گفت: بازیکنان نیمکت‌نشین من خیلی جوان هستند و در ورزشگاه آزادی امکان اشتباه نداریم و برای همین از بازیکنانم که داخل زمین بودند پرسیدم که می‌توانند بازی کنند و وقتی مطمئن شدم، دیگر تعویضی نکردم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر