صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۷
دانشگاه حکیم سبزواری:

اعتراضات دانشگاه حکیم سبزواری صرفاً مشکلات دانشجویی است

شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری اعتراضات دانشجویان این دانشگاه را صرفاً مشکلات صنفی اعلام کرد.
کد خبر : 321951

به‌گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری طی بیانیه‌ای اعتراضات این دانشگاه را مشکلات صنفی اعلام کرد و از جریان‌های گروه مخالف خارجی و خودفروخته اعلام برائت کرد.


در ابتدای این بیانیه آمده است: «تمامیِ اختلافات داخلی، منحصراً مربوط به داخل کشور و ملت شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران است. هرگونه دخالت و اختلاف‌افکنی از سوی گروه‌ها و جریان‌های خارجی خودفروخته، از سوی شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری، محکوم بوده و تحتِ هیچ شرایطی مورد تأیید این شورا نیست. باوجود تمامی معضلات و مشکلاتی که دانشجویانِ دانشگاه حکیم سبزواری با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ همچنان مهم‌ترین مسئله برای دانشجویان، فارغ از تمامی مشکلات رفاهی و حزبی، حفظ و تقویت وحدت ملی است».


 در ادامه این بیانیه عنوان‌شده است: «در بُرهه حساس کنونی و با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی حال حاضر کشور، جامعه و بالأخص جامعه‌دانشجویی، بیش‌ازپیش نیاز به وحدت و همدلی با یکدیگر دارند. در وهله بعد برای اعتلا و ارتقای نظام اسلامی، طبق بیانات مقام معظم رهبری، قِشر دانشجو به‌عنوان بزرگ‌ترین قشرِ جامعه و افسرانِ جنگ فرهنگی، تمام‌قد و مصمم، در مقابل هرگونه سوءاستفاده و اختلاف‌افکنی جریان‌های خارجی، قد علم خواهد کرد».


در پایان عنوان‌شده است: «تمامی فعالیت‌ها و جهت‌گیری‌های شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری، در راستای پیشرفت و ارتقای دانشگاه و در بُعد وسیع، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با تمامِ امکانات و توان، در جهت تحقق این هدف، تلاش خواهد کرد».


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
قربان وند
19:01 - 1397/08/09
سلام.
کاش اینجوری بود ولی اینطور نیست.دلیل اصلی خواسته سیاسی یک تشکل وسوء استفاده شخصی چند نفر از مطالبات دانشجویی بود.خودشونم فیلم روفرستادن خارج.یک خبرنگار بی طرف بفرستید برای تهیه گزارش