صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

دیدار برانکو با وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم با کمک خداوند متعال پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.
کد خبر : 321481

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در آستانه عزیمت نماینده ایران به ژاپن برای برگزاری بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا‌، حمیدرضا گرشاسبی مدیر‌عامل‌، برانکو ایوانکوویچ سرمربی و سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتند.


سلطانی‌فر با تشکر از تلاش‌های زیاد کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به فینال این جام معتبر فوتبال در قاره آسیا گفت‌: دوست داشتم استقلال و پرسپولیس هر دو در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کردند و انصافاً استقلال هم در این جام بسیار خوب ظاهر شد.


وی ادامه داد‌: اکنون پرسپولیس نماینده ایران و ورزش کشور است و بسیار خوشحالم که با غلبه بر تیم های نامدار و پر امکانات عربی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و ان‌شاءالله با قهرمانی در این جام شایستگی‌های فوتبال ایران و جوانان کشور در عرصه قاره آسیا به منصه ظهور برسد.


وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از برنامه‌ریزی خوب و مؤثر مدیران باشگاه و مدیر عامل و همدلی هیأت مدیره برای قرار گرفتن در این جایگاه، خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تمام عوامل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. از هواداران پرشمار تا حمایت کامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان‌، تمام پیش‌بینی‌ها و اعتبارات کافی جهت آماده‌سازی استادیوم آزادی برای بازی فینال صورت گرفته و با صحبتی که با سفیر ایران در ژاپن داشتم تسهیلات و امکانات لازم برای حضور پرشمار هواداران ایرانی مقیم ژاپن در توکیو هم صورت گرفته است و امیدوارم با کمک خداوند متعال و همت و تلاش جوانان ارزنده و دانش شما‌، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم و شادی و نشاط مردم کشور دو چندان شود.


دکتر سلطانی‌فر همچنین از سید جلال حسینی هم برای ایجاد روحیه تیمی و وحدت و همراهی بازیکنان تشکر کرد و گفت: اینکه در کنار ورزش حرفه‌ای‌، اخلاق و فرهنگ والای جوانان ایران هم در نگاه میلیون‌ها تماشاگر فوتبال در جهان به نمایش در می‌آید ، بسیار خرسندم و به همه بازیکنان تیم خدا قوت می‌گویم و محوریت وحدت و رفاقت و همدلی تیم با شماست. 


در این نشست گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس از حمایت‌های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تشکر کرد و گفت: به طور ویژه از دکتر سلطانی‌فر تشکر می‌کنم که در تمام مراحل کنار ما هستند و با دستورات ایشان توانستیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و پرسپولیس امروز نماینده ورزش ایران است و همه فوتبال دوستان حتی استقلالی‌ها هم خواهان موفقیت نماینده ایران هستند.


برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان گفت: اطلاعات ایشان از فوتبال و سوابق تیم ملی و باشگاه‌ها برای من بسیار جالب بود و قول می‌دهم تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی میلیون‌ها هوادار و مردم ایران به‌کار بگیرم.


سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با تشکر از وزیر ورزش و جوانان برای اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه و امکان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: فرصت خوبی برای بروز توانمندی فوتبال ایران بدست آمده و پرسپولیس نماینده مردم ایران است و همه بچه‌ها هم قسم شدیم تا جام قهرمانی در ایران بماند و به افتخارات فوتبال کشور اضافه شود.


در این دیدار ‌سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان کتاب زیبایی‌های کشور ایران را به برانکو ایوانکوویچ هدیه کرد.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر