صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

کسب 6 رتبه برتر مسابقات کشوری قرآن توسط جامعه دانشگاهی اردبیل

جامعه دانشگاهی اردبیل 6 رتبه برتر مرحله کشوری بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کردند.
کد خبر : 321419

بهنام آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اردبيل اظهار كرد: برای شناسایی نخبگان قرآنی و ایجاد فضای معنوی توأم با علم و دانش، برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای طرح موضوع‌گذاری قرآن کریم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کرسی‌های تلاوت و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.


 وی برگزاری جلسه‌های هیأت گزینش برای صدور مجوز تدریس متقاضیان تدریس درس آشنایی با قرآن کریم  و سایر فوق برنامه‌هايی را که پس از طرح و تصویب در شورای قرآن و عترت استان برگزار می‌شود، از برنامه‌های سال تحصیلی جدید معرفی كرد.


رئيس دبيرخانه هيأت امنای دانشگاه آزاد اسلامي استان اردبيل با ابراز خرسندی و تبریک به حائزان رتبه‌های کشوری و جامعه دانشگاهی استان اردبیل، برگزاری مسابقات قرآن و عترت در رشته‌های کتابخوانی، حفظ، قرائت قرآن‌کریم و هنر و ادبیات دینی و پژوهشی در میان استادان، دانشجویان و کارکنان را از برنامه‌های هميشگی و مدام در اين استان دانست.


آزادي گفت: با پایان یافتن مرحله کشوری بخش شفاهی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به‌مدت سه روز در هفته گذشته به میزبانی واحد ارومیه برگزار شد؛ تعداد 6 نفر از استادان و دانشجویان استان افتخار آفریدند.


وي افزود: در بین استادان ولی شجاع مقام دوم در رشته حفظ کل و فاطمه حبیب‌زاده مقام سوم در رشته قرائت را کسب كردند و از دانشجویان؛ فاطمه اسفندمز در رشته حفظ 20 جزء و شیرین شیخ‌نواز در رشته قرائت به ترتیب اول و دوم شدند.


رئیس شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي استان اردبيل ادامه داد: از میان برادران دانشجو نیز حامد اداک در رشته اذان رتبه دوم و قنبر سمند در رشته حفظ 20 جزء رتبه چهارم کشوری را کسب كردند.


انتهای پیام/خ
 


انتهای پیام/

ارسال نظر