صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

6 دانشجوی معماری دانشگاه آزاد اسلامی اوز از طرح‌های خود دفاع کردند

6 نفر از دانشجویان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از طرح‌های معماری خود در تالار ویدئوکنفرانس محمدبن‌موسی خوارزمی (خیریه حاج محمدرضا کمالی) دفاع کردند.
کد خبر : 317124

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اوز، استاد راهنمای این دانشجویان با معرفی دانشجویانی که آماده دفاع از طرح‌­های خود بودند، اظهار کرد: در طول ترم سعی می­‌شود در قالب درس­‌های طرح و پروژه، دانشجویان ایده و ذهنیت خود را روی کاغذ انتقال دهند و با وجود اجباری‌نبودن دفاع از درس پروژه، به‌منظور آمادگی هر چه بیشتر دانشجویان برای حضور در مقاطع بالاتر و آشنایی با روش‌های پژوهش و ارائه، جلسه‌­های دفاع از پروژه نهایی برگزار می­‌شود.


سحر علوی با بیان این ویژگی خاطرنشان کرد: از دانشجویان خواسته می­‌شود طرح‌­های معماری را متناسب با شرایط جغرافیایی و دانشگاه محل تحصیل ارائه کنند.


وی با ابراز خشنودی از حضور رئیس، مدیر آموزش و یکی دیگر از استادان رشته معماری، از حاضران تقاضا کرد به بیان نظرهای خود بپردازند و سوال­‌های احتمالی را مطرح کنند.


پروین امیدوار، حسن حقارت، فاطمه رئیسی، سحر آگاه، ویدا کارگشا و جابر صدیق، هر کدام در حدود 20 دقیقه از طرح­های خود با موضوعات (خانه­های هوشمند، کتابخانه عمومی، پایان مسافربری در شهر گراش، میدان­های بزرگ، دانشکده هنر و معماری و مجتمع مسکونی) دفاع کردند.


پروانه پدرام، مدیر آموزش و نازنین حبیبی، استاد معماری دانشگاه نیز نقاط مثبت و منطقی طرح را یادآوری کردند و ابهام­‌های موجود را مورد پرسش قرار دادند.


رئیس دانشگاه نیز تشویق دانشجویان به تفکر و بررسی موقعیت­‌های جغرافیایی به‌منظور تدوین طرح­‌های متنوع را ستود و خاطرنشان کرد: دغدغه دانشگاه در این راستا قرار دارد که استادان، کار عملی را جدی بگیرند و این کار با فراهم‌بودن امکانات مختلف در دانشگاه شدنی است.


عبدالعزیز خضری خاطرنشان کرد: عنوان معماری منحصر به نظام مهندسی نیست و در هر برنامه‌ریزی کاربرد دارد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر