صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷
در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید مطرح شد؛

اجرای طرح 120 دقیقه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز

طرح 120 دقیقه‌ای با محور کرسی آزاداندیشی، برنامه‌های فرهنگی، مسابقات و سبک زندگی دینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر : 316734

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز در مراسم توجیهی دانشجویان ورودی جدید اظهار کرد: مهم‌ترین سیاست‌ این دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع, نهضت پاسخگویی، رشد و گسترش تحصیلات تکمیلی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

محمدکاظم کاوه‌پیشقدم افزود: واحد دانشگاهی شیراز با بهره‌گیری از استادان مجرب و برنامه‌ریزی اصولی و منطقی تمام تلاش خود را در توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی، مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان و حرکت به سمت توسعه پایدار استوار کرده و توسعه طرح‌های ماندگار فرهنگی، تکریم ارباب‌رجوع، نهضت پاسخگویی، ارتقای سطح فرهنگ ناب اسلامی و تجاری‌سازی تحقیقات سرمشق تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های بوده و می‌کوشیم در افق ۱۴۰۴ انتخاب نخست داوطلبان ورود به دانشگاه در استان فارس باشیم.

وی از اعطای وام قرض‌الحسنه در تفاهم انجام گرفته با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: رعایت اصول فرهنگی و اخلاقی از عوامل مورد توجه و ضروری در واحد شیراز بوده و باید به‌طور دقیق و اصولی رعایت شود.

رئیس واحد شیراز خاطرنشان کرد: بحث حجاب و عفاف به یکی از دغدغه‌های کلان جامعه تبدیل شده و فرهیختگان و دانشگاهیان باید در این زمینه پیشگام بوده و قدر و منزلت خود را بدانیم و با رعایت حجاب و عفاف در محیط دانشگاه و جامعه الگو و نمونه‌ای برای سایران باشیم.

 معاون دانشجویی و فرهنگی واحد شیراز نیز گفت: با توجه به سیاست‌ها و ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی بر تمرکز و استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده خواهد شد.

محمدعلی اخگر افزود: اعتماد و مشارکت دادن حداکثری دانشجویان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و محول‌کردن امور فرهنگی به دانشجویان سبب نشاط و امید در دانشگاه می‌شود و طرح 120 دقیقه فرهنگی در دانشکده‌های واحد شیراز با محور برگزاری کرسی آزاداندیشی، برنامه‌های فرهنگی، مسابقات و سبک زندگی دینی و غیره برگزار خواهد شد.

در حاشیه این مراسم، برنامه‌ تواشیح، غرفه بسیج دانشجویی و هلال احمر و تجلیل از دانشجویان فعال فرهنگی  برگزار و با استقبال دانشجویان همراه شد.

انتهای پیام/4062//4082/

انتهای پیام/

ارسال نظر