صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۲:۳۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷
معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه:

بالارفتن قیمت‌ها تعمیر خوابگاه شهید رازی را به تعویق انداخت

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: بالا رفتن قیمت‌ها سبب شد پیمانکاری که قرار‌بود تعمیرات خوابگاه دانشگاه رازی را انجام‌دهد، به تعهداتش عمل نکند و همین مسئله سبب شد کار تعمیرات خوابگاه به تعویق بیفتد.
کد خبر : 315989

قاسم آزمی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: در دانشگاه رازی کرمانشاه ۲۱ بلوک خوابگاهی داریم که تعمیرات در بیشتر این خوابگاهها صورت گرفته است و تنها تعمیرات سه خوابگاه به اوایل مهر ماه منتقل شد.

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اینکه با وجود تعمیرات خوابگاه دانشجویان به صورت موقت اسکان داده شدند ادامه داد: با این اتفاق دانشجویان در بلوک هایی که در حال تعمیر بود به زحمت افتادند افزود: اما با این وجود از هفته پیش خوابگاهها فعال شده اند و تعمیرات نیز در حال انجام است

وی به دلایل این اتفاق اشاره کرد و ادامه داد: تغییرات قیمت ها و افزایش قیمت ارز بر روی ساخت و سازهای دانشگاه بی تاثیر نبوده است و پیمانکاری که قرار بود در تابستان تعمیرات این بلوک ها را انجام دهد از انجام فعالیت با قیمت های تمام شده سرباز زد و تعمیرات از اوایل شهریور آغاز شد.

آزمی در ادامه افزود: در این میان حق با دانشجویان است و ما می دانیم که گله آنها به جا است اما دانشگاه نیز در این میان تلاش می کند تا هر چه زودتر مشکلات و موانع حل شود و دانشجویان در خوابگاهها ساکن شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص گلایه دانشجویان مبنی بر وضعیت گران‌فروشی بوفه دانشگاه نیز گفت: برخی از دانشجویان از قیمت‌های اجناسی که در بوفه دانشگاه عرضه می‌شود گله‌دارند اما باید گفت معاونت دانشجویی تذکراتی را به پیمانکاران جدید بوفه داده است اما باید این را گفت که تنها یک هفته است که آن‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند و هرچند به آن‌ها تذکر داده‌شده است که ضوابط را رعایت کنند.

انتهای پیام/ 4087


انتهای پیام/

ارسال نظر