صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷

کتاب «باریک‌الله شیخ حسن!» در قم رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب«باریک الله شیخ حسن» روز یکشنبه 15 مهر در حوزه هنری قم برگزار می‌شود.
کد خبر : 315746

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از انتشارات سوره مهر، مراسم رونمایی از کتاب«باریک الله شیخ حسن» با حضور رزمندگان اطلاعات عملیات لشکر علی ابن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس، روز یکشنبه 15 مهر در حوزه هنری قم برگزار می‌شود.
 این کتاب خاطرات خودنوشت حسن یوسفیان از دوران دفاع مقدس است که بر اساس خاطره‌ای مربوط به عملیات والفجر هشت، نام آن را«باریک الله شیخ حسن»گذاشت.
حسن یوسفیان درباره نگارش خاطراتش از جبهه‌های جنگ گفت: واقعیت آن است که من در همان دوران دفاع مقدس که توفیق حضور در جبهه را داشتم، خاطراتم را می‌نوشتم، اما متأسفانه فرصتی برای بازنویسی فراهم نمی‌شد تا اینکه حدود چهار سال پیش، عزم خود را جزم کردم که هر طور شده این کار را به سرانجام برسانم. سرانجام کار نگارش تمام شد و آن را برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپردم.
در مراسم شب خاطره که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از رزمندگان و هنرمندان دوران دفاع مقدس در محضر امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، کتاب باریک الله شیخ حسن از جمله کتاب‌های اهدایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

 این رزمنده دوران جنگ درباره این دیدار گفت: به نظر می‌رسید این نام را پسندیده باشند؛ نکته جالب برای من این بود که تا گفتم «من طلبه‌ام» آقا فوراً به علت این نام‌گذاری پی‌بردند و قبل از اینکه چیزی به جمله قبلی اضافه کنم، خودشان فرمودند: «یعنی یک نفر در جبهه به شما گفت: باریک الله شیخ حسن؟» و این برای بنده جذاب بود.
 انتشارات سوره مهر این کتاب را در 465 صفحه، قطع رقعی و با تیراژ 1250 نسخه روانه بازار نشر کرده است.

این مراسم در ساعت 18:30 دقیقه روز یکشنیه 15 مهرماه در حوزه هنری شهر قم واقع در خیابان صفائیه، کوچه شماره 23 برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر