صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۳۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷
رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی در گفتگو با آنا:

فشار تحریم‌های اقتصادی به اندازه سیاه‌نمایی در جامعه نیست

رییس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی گفت: تحریم چنانکه برخی از افراد سیاه‌نمایی می‌کنند، در این پژوهشگاه تأثیر زیادی نگذاشته است.
کد خبر : 315408

مهدی نکومنش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص تأثیرتحریم‌ها و فشار اقتصادی بر عملکرد پژوهشگاه گفت: تحریم چنانکه در جامعه می‌خواهند برخی از افراد سیاه‌نمایی کنند، در این پژوهشگاه تأثیر زیادی نگذاشته چراکه با وجود برخی از تجهیزات مورد نیاز در انبارهای پژوهشگاه، مدت‌زمانی طول می‌کشد تا شاهد تأثیر تحریم‌ها بر روی تجهیزات و محصولات باشیم.

رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ادامه داد: امیدواریم  پیش از اینکه ترکش این اتفاقات بر روی تحقیقات وپژوهش‌های دانشجویان و پژوهشگران اثر بگذارد، فروکش کند ولی آنچه که در جامعه باعث ناامیدی می‌شود در پژوهشگاه پلیمر وجود ندارد و پژوهشگران با جدیت و بدون ذره‌ای ناامیدی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: برخی از تجهیزات مورد نیاز پژوهشگاه بیش‌ از حد گران شده که توانسته‌ایم با جایگزینی یا خرید نوع دیگر آن، تحریم را دور بزنیم.

نکومنش در پایان خاطرنشان کرد: در مقطع کنونی باید یاد بگیریم چگونه با تحریم‌ها مقابله کنیم ولی به‌زودی شرایط مدیریت می‌شود چراکه مسائل اقتصادی نوسان دارند و این نوسان‌ها باکم و زیادشدن ارز سرانجام به ثبات می‌رسد.

انتهای پیام/4085

انتهای پیام/

برچسب ها: تحریم
ارسال نظر