صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

تمجید سوریه از حمله موشکی سپاه

وزیر امور خارجه سوریه از حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهک‌های تروریستی در این کشور قدردانی کرد.
کد خبر : 315052

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المیادین، «ولید المعلم» حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به بوکمال سوریه ستود و گفت: «این حمله موشکی در چارچوب مبارزه با تروریسم انجام شد. همکاری با ایران قانونی است و تطابق کاملی با حق حاکمیت و استقلال سوریه دارد.»

وزیر امور خارجه سوریه افزود: «آزادسازی ادلب و حومه‌های شمالی و شرقی حلب تا رسیدن به منبج و شرق فرات، آخرین فصل از جنگ در سوریه است.»

«معلم» که در نیویورک حضور دارد تصریح کرد:‌ «هدف از ایجاد ائتلاف چهارگانه برای حمله به لاذقیه که اسرائیل در پس آن قرار دارد، متوقف کردن روند پیروزی‌های ارتش سوریه و متحدانش است. آنها می‌خواهند بحران در سوریه را طولانی‌تر کنند تا فروپاشی صهیونیست‌ها دیرتر رقم بخورد.»

وزیر امور خارجه سوریه گفت: «پدافند هوایی سوریه با دقت عالی مقابل موشک‌های اسرائیل قد علم و بیشتر آنها را ساقط کرده‌اند.»

وی درباره سامانه ضد هوایی اس300 تصریح کرد: «ما به اظهارات روسیه اعتماد داریم که معتقدند باید از آسمان سوریه در راه دفاع از خود حمایت کنند.»

انتهای پیام/4033/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر