صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷
فرماندار پیرانشهر:

عده‌ای فرصت‌طلب سبب افزایش قیمت کالاها می‌شوند

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه مردم فریب عده‌ای سودجو را نخورند، گفت: عده‌ای فرصت‌طلب با خرید بیش از حد، سبب افزایش قیمت کالاهای اساسی می‌شوند.
کد خبر : 314930

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از پیرانشهر، سیدعلی ترابی در نشست روشنگری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر اظهار کرد: دوران جنگ تحمیلی خاطرات بسیار زیادی برای ملت ایران از جمله رشادت‌ و فداکاری‌های رزمندگان اسلام، مقابل تهاجم و تجاوزات دشمنان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی و جنگ اقتصادی که دشمن علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است، باید همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، تمهیدات و تدابیر اندیشمندانه مقابل هجمه‌های دشمنان ایجاد شود.

ترابی اضافه کرد: مردم نباید فریب شعارهای عده‌ای فرصت‌طلب را بخورند و متأسفانه مشاهده می‌شود، افرادی منفعت‌طلب و سودجو به بهانه‌های افزایش قیمت مواد اولیه، اقدام به خرید اجناس بیش از نیاز خود می‌کنند که سبب نابسامانی بازار می‌شود.

 رئیس واحد پیرانشهر نیز گفت: برگزاری مراسم‌ یادواره شهدا برای تجدید خاطره حماسه دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ شهادت و ایثار برای نسل‌های جدید انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

محمد سلطانی با اشاره جایگاه ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی و زمان آغاز کار آن در دوران دفاع مقدس افزود:  راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک نهاد آموزشی غیردولتی در سال 1361 و  اوج دوران جنگ تحمیلی، نشان از اهمیت بالای مسئولان نظام به امر آموزش عالی دارد.

وی ادامه داد: نهال کوچکی که سال 1361 کاشته شد، امروز در تمام نقاط کشور ریشه‌دار است و جایگاه شایسته‌ای برای سیل مشتاقان به تحصیل بوده است؛ بنابراین باید مسئولان به این دانشگاه توجه ویژه‌ کنند.

سلطانی با تشریح دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر، تصریح کرد: پژوهش، آموزش و فرهنگ محورهای اصلی این واحد دانشگاهی برای سال‌جاری است و سعی خواهد شد تا با برنامه‌ریزی‌های اصولی و  حضور استادان نخبه و بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشجویان بااستعداد به این اهداف دست یابیم.

در این مراسم با اهدای لوح یادبود از فعالیت‌های تعدادی از دانشجویان فعال که تابستان سال جاری در اردوهای جهادی دانشگاه حضور پیدا کرده بودند، قدردانی شد.

انتهای پیام/4062/4082/

انتهای پیام/

ارسال نظر