صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

تاکید بر توسعه و تقویت سما در استان کردستان

در نشست شورای سیاست‌گذاری سما کردستان بر توسعه مدارس و آموزشکده‌‌های سما در این استان به عنوان یک اولویت تاکید شد.
کد خبر : 31409

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون سمای واحد سنندج در جلسه شورای سیاست‌گذاری سما کردستان، با توجه به روند رو به رشد فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دز چند سال اخیر بیان کرد: خوشبختانه امروز سما در استان کردستان جایگاه ویژه‌ای دارد و به همین دلیل نیز جزو مراکز برتر در کشور به شمار می‌رود.


انور خسروی با بیان اینکه نه تنها در بخش آموزش که در سایر بخش‌های فرهنگی و پژوهشی اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: در همین راستا در سال گذشته تیم‌های ورزشی سما در سطح کشور عنوان‌های خوبی کسب کرده‌اند.








محمدقربان کیانی: در قدم اول باید مدارس سما در شهرستان‌هایی که واحد دانشگاه آزاد در آنجا مستقر است، راه‌اندازی شود

معاون سمای واحد سنندج افزود: یکی از برنامه‌های اصلی سمت توسعه مدارس در سطح استان است که در همین راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و انتظار می‌رود که با حمایت مسئولان استانی در این زمینه شاهد رشد سما در تمامی بخش‌ها باشیم.


رئیس واحد سنندج نیز در این نشست با توجه به ظرفیت های بالای استان کردستان برای توسعه سما در دو بخش مدارس و آموزشکده افزود: خوشبختانه نگاه مسئولان استان به دانشگاه آزاد مثبت است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.


محمدقربان کیانی اظهار کرد: به دلیل مدیریت مناسب، سما در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است و بدون شک باید این روند رو به رشد را ادامه داد. چرا که می‌توان با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش این حوزه برنامه‌ریزی کرد.


وی با توجه به اینکه ظرفیت برای ایجاد مدارس سما در تمامی شهرستان‌های استان کردستان وجود دارد، بیان کرد: در قدم اول باید مدارس سما در شهرستان‌هایی که واحد دانشگاه آزاد در آنجا مستقر است، راه‌اندازی شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با قدردانی از حجت‌الاسلام موسوی اجاق رئیس سابق شورای سیاست‌گذاری سمای کردستان اظهار کرد: انتظار می‌رود که با حضور داوودپور همچنان رشد و توسعه سما در استان کردستان با جدیت بیشتری دنبال شود.


حجت‌الاسلام موسوی اجاق نیز با قدردانی از همکاری‌های صورت گرفته برای توسعه سما کردستان در طول بیش از یک سال گذشته گفت: خوشبختانه همکاری و تعامل خوبی در کردستان وجود دارد و به همین دلیل در طول این مدت سما در کردستان به رشد خوبی رسید.


رئیس جدید شورای سیاست گذاری سما کردستان هم با توجه به اهمیت برنامه‌ریزی و آینده نگری به عنوان اولویت‌های مهم در حوزه‌های آموزشی و تربیتی گفت: یکی از نیازهای اصلی در این بخش داشتن برنامه و سیاست‌گذاری مشخص است.


فاروق داوودپور با بیان اینکه باید در کنار سیاست‌گذاری درست مدیران اجرایی توانمند نیز حضور داشته باشند، افزود: عملیاتی کردن برنامه‌های پیش‌بینی شده با استفاده از تمامی ظرفیت‌های در اختیار از دیگر نیازمندی‌های رسیدن به موفقیت در حوزه‌های آموزشی است.


وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل مناسب بین مدیران استان و بهره‌برداری از تمامی ظرفیت‌های در اختیار زمینه برای توسعه فعالیت‌های سما در استان کردستان به شکل بهتری فراهم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر