صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

پرونده «کودک‌سوزی» اسرائیل به دادگاه لاهه ارسال می‌شود

وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که برای پیگیری پرونده قتل نوزاد فلسطینی در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست، این تشکیلات به دادگاه جزایی بین‌المللی شکایت خواهد کرد.
کد خبر : 31377

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شبکه خبری «الجزیره» گزارش کرد: «ریاض مالکی» وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در دفتر نمایندگی فلسطین در سازمان ملل در ژنو گفت تشکیلات خودگردان هفته جاری با شکایت رسمی از اسرائیل در دادگاه جزایی بین‌المللی (لاهه)، درخواست محاکمه و مجازات عاملان سوزاندن نوزاد فلسطینی را مطرح می‌کند.


شهرک‌نشینان صهیونیست جمعه گذشته با پرتاب بمب آتش‌زا، دو منزل مسکونی فلسطینیان در نزدیکی شهر «نابلس» را به آتش کشیدند که به‌دنبال آن «علی سعد دوابشه» نوزاد 18 ماهه فلسطینی در آتش سوخت و چند نفر از جمله والدین و برادر چهار ساله‌ وی دچار سوختگی شدید شدند.


مردم فلسطین روز گذشته در اعتراض به این اقدام صهیونیست‌ها مقابل مسجد‌الاقصی تظاهرات کردند و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.


«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین قرار است برای دیدار و گفت‌و‌گو با نمایندگان اتحادیه عرب و گفت‌و‌گو با آن‌ها درباره ارجاع این پرونده به دادگاه کیفری بین‌المللی لاهه به مصر سفر کند.


سازمان‌ها و محافل جهانی و بین‌المللی از جمله سازمان ملل و اتحادیه اروپا زنده‌سوزی این کودک شیرخوار فلسطینی را محکوم کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر