صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرند:

دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه پاسداران حافظان علمی و دفاعی کشور هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند، دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه پاسداران را حافظان علمی و دفاعی کشور دانست.
کد خبر : 313611

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرند، محمدحسین صادقی در دیدار با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرند اظهار کرد: سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی نیز مولود و ثمره همین انقلاب بزرگ بوده که سپاه در زمینه دفاع و دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه علمی ضامن بقای کشور است.

فرمانده ناحیه سپاه مرند هم با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: حماسه هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران، الگویی از قیام عاشوراست که امروز نیز شهدای مدافع حرم در همین مسیر حرکت می‌کنند.

سرهنگ جواد قهرمان‌زاده، ایجاد وحدت و بصیرت‌افزایی در جامعه دانشگاهیان را تنها عامل موفقیت در برابر دشمنان معرفی کرد و افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار نظام جمهوری اسلامی در مقابله با مشکلات، اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده به دشمنان را نمی‌دهند. مدیران نیز باید مطالبات مردم برای رفع مشکلات را برآورده کنند.

صادقی در دیدار با امام‌جمعه شهرستان مرند نیز اظهار کرد: دفاع مقدس، فرهنگی است که مقاومت، ایثار، ازخودگذشتگی، روحیه جهادی، استقلال‌طلبی و ظلم‌ستیزی از ویژگی‌های بارز آن است.

وی با تأکید بر اینکه واحد دانشگاهی مرند از مشاوره‌های امام‌جمعه استفاده می‌کند، اضافه کرد: برای پیشبرد اسلامی‌شدن دانشگاه، باید همه همدل با یکدیگر فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امام‌جمعه مرند نیز در این دیدار گفت: دانشگاه به‌عنوان پایگاه علمی و فرهنگی، می‌تواند در حاکم‌کردن فضای دینی و معنوی بین جوانان نقش‌آفرین باشد و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در این موضوع بسیار پررنگ است.

انتهای پیام/4062/4082/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر