صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا:

مدیران دانشگاه در تبدیل علم به ثروت نقش‌آفرین باشند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا تأکید کرد: مدیران دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی، بسترهای لازم برای پژوهش دانشجویان را فراهم کرده و در تبدیل علم به ثروت نقش‌آفرین باشند.
کد خبر : 313321

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ورامین، حامد زارعی در آغاز جلسه برنامه علمی این واحد دانشگاهی با تبیین اهمیت حرکت در مسیر برنامه علمی تعریف‌شده در حوزه غذا و امنیت غذایی اظهار کرد: اکنون برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی طبق ساختار جدید، ماهیت مستقلی پیدا کرده است و ضرورت دارد تا از طریق سوق‌دادن موضوعات مختلف پژوهشی به حوزه غذا و امنیت غذایی که محور اصلی برنامه علمی واحد ورامین است، به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

وی، نیازسنجی و اولویت‌بندی در حوزه پژوهش را از دیگر الزامات تحقق این برنامه عنوان‌کرد و افزود: انتظار جدی ما از دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی مختلف این است که علاوه بر شناسایی زمینه‌های همکاری خود، بسترهای لازم برای پژوهش دانشجویان را فراهم کرده و در تبدیل علم به ثروت نقش‌آفرین باشند.

زارعی، دانشگاه را پاسخگوی نیازهای پژوهشی جامعه معرفی و خاطرنشان کرد: توقعات بجای جامعه از یک مرکز آموزش عالی عبارت است از شناسایی و رفع‌ مشکلات و چالش‌های درگیر در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و ... که با رویکرد جدید حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی به این خواسته جامعه، پاسخ مثبت داده شده و با اجرایی‌شدن برنامه‌های علمی ترسیم‌شده تا حد فراوانی از این دغدغه‌ها کاهش می‌یابد.

در این جلسه هر یک از مدیران گروه‌‌های آموزشی درباره چگونگی مشارکت و تعامل خود با دبیرخانه برنامه علمی واحد ورامین-پیشوا در حوزه غذا و امنیت غذایی تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/4062/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر