صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۰۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران:

همایش خانه و دانشگاه با حضور ۴ هزار دانشجو برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: همایش خانه و دانشگاه امسال با حضور بیش از ۴ هزار دانشجو در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 311983

محمدعلی زارع چابکی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: امسال مراسم استقبال از نو دانشجویان با حضور بیش از ۴ هزار دانشجو در پردیس دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه در این مراسم ورودی‌های دوره کارشناسی و دکترای حرفه‌ای حضور دارند، در ادامه افزود: در کنار این مراسم و به‌طور هم‌زمان همایش خانه و دانشگاه نیز با حضور خانواده این دانشجویان برقرارخواهد‌شد.


وی گفت: در این همایش مسائل مختلف روان‌شناسی و مشکلاتی که ممکن است دانشجو با آن روبرو شود را با خانواده‌ها در میان می‌گذاریم و به این طریق تلاش می‌کنیم آسیب‌های احتمالی را کاهش دهیم.


زارع چابکی، در خصوص اهداف این همایش گفت: درواقع دانشگاه تهران تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط مستمر با خانواده‌ها نقش خانواده‌ها را پررنگ کرده و از میزان مشکلاتی که ممکن است دانشجویان در نبود خانواده‌ها به آن دچار شوند را کاهش دهد.


مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه واحد ارتباط دانشگاه تهران با خانه و مدرسه مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: این واحد تلاش می‌کند با خانواده دانشجویان ارتباط مستمر داشته باشد و مسائل و مشکلات دانشجویان را با خانواده‌ها در میان بگذارد.


انتهای پیام /4087



انتهای پیام/

ارسال نظر