صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با آنا:

دستان چپاول‌گر اموال مردم و سرمایه ملی باید قطع شوند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز بزرگترین دشمنان اقتصادی کشور همین مفسدان اقتصادی هستند و آن‌هایی که اموال مردم و سرمایه ملی را چپاول می‌کنند باید دستانشان قطع شوند.
کد خبر : 311508

سردار مرتضی قربانی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در رابطه با چگونگی برخورد و مواجهه نهادهای نظارتی و اجرایی با جنگ اقتصادی دشمن گفت: انقلاب اسلامی به‌واسطه خون شهدا از دریای سرخ تا مدیترانه و کشورهای عربی در قلب و روح ملت‌ها گسترش یافته است.


وی محاصره اقتصادی، تهدید، حمله به کنسولگری‌های ایران را در راستای تضعیف عمق راهبردی جمهوری اسلامی و خباثت و کینه‌ دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمنان همیشه مخالف انقلاب اسلامی، نظام و ولایت‌فقیه بوده‌اند، اما با جنگیدن و تسلیم نشدن، امروز به قدرت برتر منطقه تبدیل‌ شده‌ایم.


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن با تشدید فشارها تصمیم دارد جمهوری اسلامی را منزوی کند، افزود: از تمام نهادهای اجرایی، امنیتی و نظارتی و قضائی انتظار می‌رود مانند دوران دفاع مقدس به میدان بیایند و مردانگی زمان جنگ را به‌ رخ بکشند.


قربانی مبارزه با فساد اقتصادی را یکی از راه‌های تقویت نفوذ استراتژیک عنوان کرد و گفت: امروز بزرگ‌ترین دشمنان اقتصادی کشور همین مفسدان اقتصادی هستند و آن‌هایی که اموال مردم و سرمایه ملی را چپاول می‌کنند، باید دستانشان قطع شوند.


وی اضافه کرد: آیت‌الله خلخالی در یکی از سفرهایشان، چپاولگران اموال مردم را محاکمه کردند و از آن به بعد هیچ‌کس جرئت نگاه به اموال مردم را نداشت؛ لذا بعد از محاکمه فاسدان اقتصادی، امنیت این منطقه‌ها تأمین شد.


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره نحوه برخورد نهادهای نظارتی با مفسدان اقتصادی اظهار کرد: قوه قضائیه و نیروهای مسلح باید با قدرت عمل کنند تا نظام بتواند در این مسیر ناهموار، به‌سلامت اقتصاد را سروسامان دهد اما مردم باید هوشیار باشند و هر وقت مشاهده کردند عده‌ای دارند کالایی را احتکار می‌کنند، سریع گزارش دهند. همچنین مردم مراقب باشند به گرانی‌ها دامن نزنند. به‌عنوان‌مثال مردم نروند خانه خود را بفروشند تا دلار خریداری کنند.


قربانی با بیان اینکه هرکس بخواهد به این نظام ضربه وارد کند، ارتش، بسیج و سپاه همچون پتکی بر سر آن‌ها فرود خواهند آمد، گفت: دشمن از بلایی که سپاه بر سر حزب دموکرات کردستان آورد، درس عبرت بگیرد و بداند سپاه می‌توانست موشک‌های بیشتری را شلیک کند.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر