صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۵:۰۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
از سوی نایب رئیس مجمع عمومی جا

جزئیات همایش «حوزه متحد» اعلام شد

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جزئیات برگزاری همایش «حوزه متحد» را تشریح کرد و گفت: این همایش با حضور علما و استادان حوزه علمیه در ماه دی در ق
کد خبر : 308556

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، گفت: هم‌اینک حدود پنج سال از تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گذرد و در این مدت همایش‌های مختلفی با موضوع اولویت‌های جامعه، نظام و انقلاب با حضور استادان، علما و فضلای حوزه علمیه در سطوح مختلف برگزار شده است.


نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مجموع برگزاری این همایش‌ها به ما یک تجربه خوبی را آموخت تا در بُعد کلان‌تر همایش‌ها توجه بیشتری کنیم و به همین منظور طرح همایش «حوزه متحد» به هیئت رئیسه مجمع عمومی ارائه و تصویب شد.


وی، دفاع از ارزش‌های اصیل حوزه علمیه، دفاع از ارزش‌های انقلاب، دفاع از خواسته‌های مشروع اجتماع و مردم را محورهای اصلی این همایش دانست و افزود: این همایش افزون بر توجه به بُعد حوزوی و انقلابی به مباحث اجتماعی نیز توجه کرده که در چهار محور با 23 زیر موضوع محورهای همایش تعریف شده است.


بنیادی، زمان برگزاری همایش را دی 97 اعلام کرد و از استادان، محققان و پژوهشگران حوزه خواست تا مقالات علمی خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.


وی ادامه داد: فراخوان این همایش از ماه مرداد اعلام شده و همچنان استادان حوزه فرصت دارند تا مقالات علمی خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند. تاکنون 27 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.


انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

برچسب ها: جامعه مدرسین
ارسال نظر