صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور:

دشمن از ظرفیت اجتماعی در نارضایتی‌های داخل کشور استفاده می‌کند

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور: شواهد نشان می‌دهد دشمن از ظرفیت اجتماعی در نارضایتی‌های داخل کشور استفاده می‌کند. باید تلاش کنیم با شناسایی و رصد تحولات اجتماعی به ویژه در حوزه نارضایتی‌ها، کنترل مناسبی بر اوضاع کشور داشته باشیم.
کد خبر : 308338

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، یک‌صد و پنجمین نشست شورای اجتماعی کشور پیش از ظهر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، تقی رستم‌وندی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی و برخی مسئولان دیگر در محل وزارت کشور برگزار شد.


تقی رستم‌وندی رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در جمع خبرنگاران درباره این نشست گفت: در جلسه امروز به دو موضوع تحولات اجتماعی در ماه‌های گذشته و همچنین برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته شد.


وی افزود: از دی‌ماه سال گذشته ناآرامی و اعتراض‌هایی در کشور شکل گرفت که با فاصله زمانی کوتاه و با تلاش دستگاه‌های امنیتی و سیاسی این جریان کنترل و تمام شد. باید تلاش کنیم با شناسایی و رصد تحولات اجتماعی به ویژه در حوزه نارضایتی‌ها، کنترل مناسبی بر اوضاع کشور داشته باشیم. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد دشمن از ظرفیت اجتماعی در نارضایتی‌های داخلی استفاده می‌کند. مقامات آمریکا هم قبل از نارضایتی‌های دی ماه 96 اعلام کرده بودند که به ایجاد فروپاشی و تغییرات از درون نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند، اما با وجود تمامی مشکلات، مردم در برابر این تحرکات، انسجام و وحدت مناسبی را از خود نشان دادند.


رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور درباره حواشی ایجاد شده در خصوص زائران عراقی نیز گفت: در شرایطی هستیم که یک جبهه رسانه‌ای منسجم عملیات‌های روانی را در کشور ایجاد می‌کند و به همین خاطر اصحاب رسانه باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند. از سال‌های گذشته مواردی در این رابطه گزارش می‌شد اما هیچ فرآیند سازمان‌یافته‌ای وجود نداشت و مقامات استانی نیز این موضوع را تأیید می‌کنند. متأسفانه این خبر به صورت نامناسبی منتقل شد و اصحاب رسانه نقش جدی در کنترل این‌گونه اخبار دارند و باید نسبت به انتشار این‌گونه اخبار حساس باشند.


رستم‌وندی در پاسخ به سؤالی درباره نظارت تشکل‌های مردم‌نهاد در خصوص اعتیاد نیز گفت: برای دریافت اطلاعات کامل‌تر در این مورد، باید از ستاد مبارزه با مواد مخدر پیگیر شوید.


انتهای پیام/4071



انتهای پیام/

ارسال نظر