صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

آموزش بازاریابی، برندسازی و مذاکره در دانشگاه آزاد اسلامی گنبد کاووس

همایش بازاریابی، برندسازی و مهارت مذاکره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس برگزار شد.
کد خبر : 308228

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبد کاووس، احمد مهرابیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس در همایش بازاریابی، برندسازی و مهارت‌های مذاکره که در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد، گرایش به بازار و نیاز مشتریان را نخستین ویژگی بازاریابی جدید نامید و گفت: «مدیر کامیاب کسی است که سازمان را با شرایط روز همگام کند و این زمانی امکان‌پذیر است که کارکنان و مدیران گرایش به بازار را به عنوان یک فرهنگ و بینش بپذیرند و دنبال کنند.»


شهرابی سخنران این همایش نیز در رابطه با روانشناسی برندسازی و هویت‌سازی برند گفت: «جایگاه‌سازی برند نیاز به حضور در ذهن مشتری و رقبا دارد.»



وی ابزارهای کلی IMBC را تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، رویدادها، حامی‌گری، خدمات مشتری، بازاریابی مستقیم، فروش شاخص، ابزارهای مجازی، رسانه‌ها و ابزارهای نوین دانست.



شهرابی خاطرنشان کرد: «بازاریابی عبارت است از نوعی استراتژی که از سوی شرکتی برای برقراری ارتباط با مشتری استفاده می‌شود.»


در پایان این همایش چند کارآفرین به بیان تجربیات خود در این زمینه پرداختند.



انتهای پیام/4065/


انتهای پیام/

ارسال نظر