آموزش بازاریابی، برندسازی و مذاکره در دانشگاه آزاد اسلامی گنبد کاووس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبد کاووس، احمد مهرابیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس در همایش بازاریابی، برندسازی و مهارتهای مذاکره که در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد، گرایش به بازار و نیاز مشتریان را نخستین ویژگی بازاریابی جدید نامید و گفت: «مدیر کامیاب کسی است که سازمان را با شرایط روز همگام کند و این زمانی امکانپذیر است که کارکنان و مدیران گرایش به بازار را به عنوان یک فرهنگ و بینش بپذیرند و دنبال کنند.»
شهرابی سخنران این همایش نیز در رابطه با روانشناسی برندسازی و هویتسازی برند گفت: «جایگاهسازی برند نیاز به حضور در ذهن مشتری و رقبا دارد.»
وی ابزارهای کلی IMBC را تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، رویدادها، حامیگری، خدمات مشتری، بازاریابی مستقیم، فروش شاخص، ابزارهای مجازی، رسانهها و ابزارهای نوین دانست.
شهرابی خاطرنشان کرد: «بازاریابی عبارت است از نوعی استراتژی که از سوی شرکتی برای برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود.»
در پایان این همایش چند کارآفرین به بیان تجربیات خود در این زمینه پرداختند.
انتهای پیام/4065/
انتهای پیام/