صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«وقتشه»‌ باعث تفاوت نگرش مخاطبان شبکه نسیم شد

مدیر شبکه نسیم گفت:‌ برنامه وقتشه از اهمیت بالای سنت ازدواج در جامعه صحبت می‌کند که همین امر باعث ترغیب و تفاوت نگرش در مخاطبان شده است.
کد خبر : 303278

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، با حضور در محل ضبط برنامه وقتشه با عوامل این برنامه دیدار و گفتگو کرد.


در این جلسه که با حضور مدیران تولید، طرح و برنامه و روابط عمومی این شبکه برگزار شد، اعضای گروه محتوایی برنامه، جزئیات برنامه‌ریزی محتوایی وقتشه را تشریح کردند.


در این دیدار، محمدعلی الستی، مشاور محتوایی برنامه در سخنانی از شیوه مهندسی معکوس در پرداخت به موضوعات سخن گفت و ادامه داد که پس از تحلیل یک عارضه اجتماعی و ایجاد راهکار برای آن، با کاوش موضوعات و انجام اقدامات پژوهشی، واقعیات سوژه‌ها احصا می‌شوند.


وی همچنین بر اهداف اصلی این برنامه مبنی بر کمک به مردم جامعه در آموختن مهارت‌های لازم برای تشکیل یک خانواده سالم و زندگی پایدار، بر اساس آموزه‌های فرهنگ ایرانی ـ اسلامی تأکید کرد.


در ادامه جلسه محمد احسانی، ضمن تشکر از تلاش‌های چند ماهه گروه سازنده طی سخنانی اعلام کرد: لزوم راه‌اندازی و شروع یک برنامه در شبکه نسیم تناسب آن با دستور کار این شبکه یعنی نشاط و سرگرمی است و برنامه وقتشه نیز ضمن تبعیت از این شیوه، روند رو به رشدی را از ابتدای تولید شروع نموده که ماحصل آن، شکل‌گیری برنامه‌ای است که ضمن ایجاد شادابی و طراوت در محتوا نیز قابل ارجاع و توجه است.


وی افزود: در این برنامه صرفاً از معرفی جذابیت‌های سطحی در مقوله ازدواج استفاده نشده بلکه با پشتوانه تحقیق و پژوهش از اهمیت بالای سنت ازدواج در جامعه صحبت می‌کند که همین امر باعث ترغیب و تفاوت نگرش در مخاطبان شده به گونه‌ای که طبق آخرین آمار نظرسنجی رسمی سازمان صدا و سیما رقم ارزنده‌ای از میزان اقبال مخاطبین را به خود اختصاص داده است که سرمایه ارزشمند برای شبکه و سازمان صدا و سیما محسوب می‌شوند.


مدیر شبکه نسیم در پایان، لزوم اطلاع رسانی و تبلیغات این برنامه قبل و پس از پخش و ایجاد ارزش افزوده برای موضوعات را از ضروریات آن برشمرد.


انتهای پیام/4072/4073/


انتهای پیام/

ارسال نظر