صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۷
سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

انفجار مهیب مخزن نفت در شهرک صنعتی خمین/ دو کشته و چهار مصدوم در نتیجه حریق

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش و اعزام نیروها در پی انفجار یک مخزن نفت در شهر خمین خبر داد.
کد خبر : 296989

مجتبی خالدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به انفجار یک مخزن نفت در خمین، اظهار کرد: ساعت 13:15 انفجار مخزن نفت در شهر خمین واقع در استان مرکزی، به اورژانس اعلام و نیروی‌های اورژانس به محل اعزام شدند.


وی اضافه کرد: در حال حاضر 2 دستگاه آمبولانس در محل مستقر و اتوبوس آمبولانس دانشگاه اراک نیز به محل اعزام شده است.


سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: همچنین تیم‌های دانشگاه خمین اعزام شده‌اند و به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک و پایگاه و مراکز درمانی محدوده استانی اعلام آماده باش شده و تیم‌های ارزیاب بهداشت محیط نیز آماده اعزام هستند.


اعزام مصدوم حادثه به اراک


خالدی در ساعت 16:25 با اشاره به آخرین جزییات انفجار در شرکت تصفیه روغن اظهار کرد: تا زمان اعلام این خبر متاسفانه 2 نفر جان خود را در این حادثه از دست دادند و یک نفر از کارکنان شرکت (بهرام رنجبری 30ساله) با سوختگی به بیمارستان ولی عصر (عج) اراک منتقل شد.


وی اضافه کرد:‌ابراهیم عزیزی، 39ساله و احمد یار محمدی 40 ساله از نیروهای آتش‌نشانی هم که در این حادثه مصدوم شده بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین منتقل شدند.


مهار آتش و خنک‌سازی منبع حریق


معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی هم در ساعت 17 عصر جمعه در مورد این حادثه گفت: در پی انفجار و آتش‌سوزی در واحد صنعتی پویان صنعت خمین، 2 نفر جان باختند و یک نفر دیگر مصدوم که توسط عوامل فوریت‌های پزشکی جهت درمان به اراک اعزام شد.


وی اضافه کرد: آتش‌سوزی به طور کامل مهار شده است اما برای اطمینان خاطر بیشتر و خنک سازی محوطه، عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همچنان در محل حادثه حضور دارند.


پایان عملیات امداد رسانی به حریق


سخنگوی اورژانس کشور در ساعت 18:30 روز جمعه با اشاره به پایان عملیات امدادرسانی در شرکت تولیدی و شیمیای پویان صنعت در شهرک صنعتی خمین گفت: این عملیات از ساعت 13:30 روز جمعه آغاز و در ساعت 18:30 به پایان رسید.


خالدی اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه دو نفر شامل آقایان بهرامی 70 ساله و بلوتی 34 ساله براثر شدت انفجار و‌ آتش‌سوزی جان خود را از دست دادند.


سخنگوی اورژانس تصریح کرد:‌ این حادثه 4 نفر مصدوم شامل یک نفر از کارکنان شرکت و 3 نفر آتش‌نشان داشت که همگی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.


بر اساس این گزارش، بهرام رنجبری 30ساله، از کارکنان شرکت، دچار سوختگی شدید شد که به بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک، منتقل شد و ابراهیم عزیزی 39ساله، احمد یار محمدی 40 ساله و علی‌اکبر هاشمی 49 ساله، همگی آتش نشان، بر اثر دودگرفتگی و صدمه به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین انتقال داده شدند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر