صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فروغی در یادداشتی عنوان کرد؛

مطالبه‌گری از مسئولین در شبکه 3 سیما / فقدان گفت‌وگوی مستقیم با مردم

مدیر شبکه 3 سیما خبر از آغاز حرکت جدیدی در این شبکه داد و گفت: در برنامه‌های خود به دنبال مطالبه گری از مسئولان می رویم.
کد خبر : 294700

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی، تولید برنامه‌هایی مانند «روایت مردم» و پرداختن به مسایل و مشکلات آنها ز زبان خودشان را موثر دانست و معتقد است که باید در تولیدات خود به سراغ چنین برنامه‌هایی رفت.


مدیر شبکه سه سیما در یادداشت خود آورده است:‌ از معروفترین داستان‌های اساطیری یونان باستان، قصه آشیل است. قهرمان داستان نبرد تروآ (که ما را یاد بازی دیدنی برد پیت می‌اندازد) قدرتمند، بزرگ و بیرقیب به نظر میرسد، الا اینکه پاشنه او تنها نقطه ضربه پذیر اوست. از اینجا اصطلاح "پاشنه آشیل" در فرهنگ عامه ما رایج می‌شود.


به رغم همه دشمنیهای داخلی و خارجی با صداوسیما، این سازمان همچنان آشیل مانده است، انقدر که کوچکترین اتفاقی روی آنتن رخ دهد، امواج اجتماعی بعدی را ایجاد می‌کند. اما بنظرم پاشنه این آشیل امروز فقدان گفتگوی مستقیم با مردم است.


اگر چه واقعا رسانه در خدمت مردم کار میکند ولی از فقدان این گفتگو برخی میانهداری می‌کنند و به اعتماد عمومی به رسانه لطمه میزنند.


«روایت مردم» با همین نگاه طراحی و تولید شد و استقبال فوق العاده مردم برای توجه به این خلأ بود البته در سطحی دیگر...


با همین نگاه پیشنهاد می‌کنم برنامه عصرگاهی شنبه «حالا خورشید» را ببینید که در آن با رضا رشیدپور عزیز قرار گذاشتیم، جریان مطالبه‌گری از مسئولین را از خودمان آغاز کنیم.


رشیدپور سوالات و شایعات و ابهامات را از یکی از مدیران ارشد شبکه خواهد پرسید و ایشان نیز پاسخ خواهند داد. ما در شبکه ٣ سیما از این به بعد انشاالله بیشتر با مردم گفتگو خواهیم کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر