صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تقدیر از دست‌اندرکاران مستند «غوغای بی هیاهو»؛

هنر، بستری مناسب برای تحقق رسالت‌های آموزش و پرورش است

استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلساتی جداگانه از مهدی بابایی، تهیه‌کننده و دست‌اندرکاران مستند «غوغای بی‌هیاهو» تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر : 293931

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، در دیدار استاندار خوزستان با مهدی بابایی، تهیه‌کننده و دست‌اندرکاران مستند «غوغای بی‌هیاهو» ضمن قدردانی از آنان با اظهار امیدواری از استمرار تولید این گونه مستندها، اظهار کرد: مناطق بسیاری در خوزستان وجود دارند که با به تصویر کشیدنشان، تصوری تازه از این استان برای مخاطبان ایجاد می‌شود.


غلامرضا شریعتی، ضمن تقدیر و تشکر از ساخت مستند «غوغای بی‌هیاهو» به تلاش مدیران و مسئولان استان خوزستان برای بهبود وضعیت آموزش اشاره کرد.


در انتهای جلسه نیز استاندار خوزستان علاقه‌مندی خود را برای ساخت مستندهایی این گونه در حوزه‌های متنوعی مثل گردشگری و فرهنگ و تاریخ استان خوزستان اعلام کرد.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از متولیان تولید مستند «غوغای بی‌هیاهو» گفت: آگاه‌سازی جامعه و انعکاس مشکلات و چالش‌های اجتماعی از مهم‌ترین رسالت‌های هنرمندان است. آموزش و پرورش خوزستان با داشتن موضوعاتی ناب بستر مناسبی برای مستندسازان فراهم آورده و مستند وزین «غوغای بی‌هیاهو» نیز در انعکاس فداکاری های معلمان استان موفق عمل کرده است.


وی با اظهار اینکه مستندسازی کاری هنری و دارای انعکاسی گسترده در جامعه است، توضیح داد: خدمتگزاران تعلیم و تربیت استان خوزستان تلاش دارند تا موضوعات پیش‌روی آموزش و پرورش به دغدغه اول جامعه و مسئولان ارشد استان تبدیل شود. هنر و ظرفیت ویژه هنرمندان می‌تواند کمک شایانی به تحقق این رسالت آموزش و پرورش داشته باشد.


مستند «غوغای بی‌هیاهو» یکی از برنامه‌های شبکه دو سیماست که با رویکرد پرداختن به امر آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور و نقل روایاتی ساده و پر امید، تلاش می‌کند تا به مدرسه‌هایی در مناطق محروم سفر کند. مدارسی که با وجود مشکلات عدیده در روستا، حتی با تعداد کمی دانش‌آموز همچنان پابرجا بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. این برنامه پنج‌شنبه هر هفته ساعت 19:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر