صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

توضیح محسن هاشمی درباره استفاده از تبلتی با برچسب اموال دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی را درباره استفاده از تبلتی که با برچسب اموال دانشگاه آزاد اسلامی در اختیارش است، ارائه کرد.
کد خبر : 293508

محسن هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پیرامون انتشار تصویری که در آن استفاده وی از تبلتی با عنوان اموال دانشگاه آزاد را نشان می‌داد، ضمن تشکر از حساسیت ارباب جراید و خبرنگاران نسبت به بیت‌المال گفت: تبلت مربوط به 5 سال پیش است؛ زمانی که من در دانشگاه آزاد مشغول به کار بودم. در آن زمان برای کار کردن با اتوماسیون اداری تبلتی در اختیار معاونان دانشگاه قرار می‌گرفت.


وی ادامه داد: ‌در پایان همکاری با دانشگاه آزاد، ضمن اینکه از این تبلت در امور اداری استفاده می‌کردم، اطلاعات شخصی نیز در آن ذخیره کرده بودم و در واقع وسیله شخصی فرض می‌شد که با توجه به اطلاعاتش قابل واگذاری نبود.


رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: پس از پایان همکاری با دانشگاه آزاد تبلت که حالت خصوصی پیدا کرده بود، بنابر آن شد تا به هنگام تسویه ارزش ریالی‌اش از من کاسته شود، البته در آن زمان این تبلت ارزش مالی چندانی نداشت.


هاشمی با بیان اینکه هنوز تسویه حساب مالی با دانشگاه آزاد در رابطه با من انجام نشده است، عنوان کرد: چون در حال گذراندن مراحل اداری تسویه حساب هستیم، صلاح ندیدم که برچسب اموال دانشگاه را از پشت تبلت بردارم و مسلماً زمانی که تسویه حساب اداری انجام شده و قیمت تبلت نیز کسر شود، این اتفاق خواهد افتاد.


وی تاکید کرد که هم‌اکنون اتوماسیون اداری شورای شهر را نیز با همین تبلت پیگیری می‌کند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر