صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
مسئول کانون بسیج اساتید واحد سپیدان:

استادان در تربیت فرهنگی، اخلاقی و هویتی دانشجویان کوشا باشند

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: همه مدرسان دانشگاه بیش از پیش بر حساسیت نقش خود و میزان تاثیرگذاری بر جامعه توجه داشته و در تربیت فرهنگی، اخلاقی و هویتی دانشجویان کوشا باشند.
کد خبر : 286610

دکتر احمد مصلی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار آنا، درباره استفاده دانشگاهیان و بسیج اساتید واحد سپیدان از رهنمودهای خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها اظهار کرد: «خود و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان را مقید به حرکت در مسیر ترسیم شده از سوی معظم له می‌دانیم. ایشان با معرفی دانشگاه به عنوان مرکز (تربیت قوه عاقله کشور) مسئولیت سنگین استادان دانشگاه را یادآور شدند.»


معاون فرهنگی دانشجویی واحد سپیدان گفت: درگیر شدن جامعه دانشگاهی با مسائل و چالش‌های کشور» از دیگر بیانات حکیمانه ایشان بود که فرصت‌های مطالعاتی استادان در صنعت و هدفمند کردن تحقیقات می تواند راهگشای عالمانه بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور بویژه در عرصه آسیب های اجتماعی و مشکلات اقتصادی باشد.


وی افزود: «خداوند متعال را شاکریم که دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت دکتر ولایتی در مسیر فرمایش‌های مقام معظم رهبری در حرکت است و دستور ویژه وی به دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی مبنی بر احیای دریاچه ارومیه موید بخشی از این واقعیت است. انتظار می رود که همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های مختلف کشور در راستای شناسایی مشکلات جاری منطقه خود و تلاش علمی بررفع آنان بصورت خودجوش و آتش به اختیار عمل کرده و آن را جزو تکالیف اصلی دانشگاه قرار دهند. بدون تردید توجه ویژه و عمل به فرمایش های ریزبینانه مقام معظم رهبری در این مقطع زمانی گره گشای بسیاری از کاستی‌ها و مشکلات فعلی دانشگاه و جامعه است.»


مصلی نژاد از همه اعضای هیات علمی که سرمایه‌های اصلی دانشگاه هستند دعوت کرد که در اجرای این مسئولیت‌های مهم همواره باصلابت و تمام توان کوشا بوده و از مسئولین و مدیران اجرایی دانشگاه خواست که در ایجاد فضای پرنشاط و پویای علمی و رفع موانع مربوط تلاش مضاعف کرده تا پیوند موثر دانشگاه، جامعه و صنعت بتواند در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی با شتاب بیشتری گام بردارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر