صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
نظر روزنامه آسیاتایمز:

واحد کرج باعث شرمندگی بسیاری از دانشگاه‌های مطرح اروپایی است

په په اسکوبار خبرنگار ژورنال خبری آسیاتایمز که به منظور شرکت در سلسله نشست‌های «قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» وارد ایران شده بود در بازدیدی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گزارشی درباره تجهیزات و استانداردهای بالای تکنولوژیکی این دانشگاه تهیه و منتشر کرد.
کد خبر : 285894

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اسکوبار در این گزارش آورده است: «روز بعد من از دانشگاه آزاد اسلامی دیدن کردم که واحد کرج در آن از نظر اهمیت دومین دانشگاه آزاد ایران است. تجربه فوق العاده ای بود. اگر نگوییم که دانشگاه UCLA است اما باعث شرمندگی بسیاری از دانشگاه‌های مطرح اروپایی خواهد بود. شهریه سالیانه در این دانشگاه به طور متوسط کمتر از 1000 دلار است. تحریم ها؟- چه تحریم هایی!- هیچ نقشی در تجهیز این دانشگاه نداشته است. بسیاری از تجهیزات ممکن است که به دهه 80 برگردد، اما هرچیزی که لازم دارند را در اختیار دارند.»


اسکوبار پس از حضور در بخش های مختلف این دانشگاه معتقد است که استانداردهای جهانی آموزشی در این دانشگاه وجود دارد و ادامه می دهد: «به لطف رئیس این دانشگاه محمدحسن برهانی فر، همه درهای دانشگاه به روی ما باز بود. در این بازدید من با همه روسای دانشکده ها جلسه پرسش و پاسخ داشتم و در مورد مسائل بین المللی صحبت کردم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر