صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

افزایش 2 برابری سفر با مترو در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از استقبال بی‌نظیر شهروندان از مترو برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این میزان جابجایی مسافر نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.
کد خبر : 279592

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت 97 متروی تهران و حومه تا پایان روز جمعه 21 اردیبهشت ماه 97 با افزایش حرکت‌های مسافری در خطوط یک و سه بیش از دو میلیون و نود شش هزار و 646 سفر در دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به ثبت رسیده است، افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فاقد پارکینگ بود وجود دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در نزدیکی نمایشگاه سبب شده تا استفاده از مترو بهترین انتخاب برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد.


نوبخت با اشاره به اینکه آمار تردد مسافران نمایشگاه بین‌المللی کتاب در روزهای اخیر روند صعودی داشته است، گفت: در اولین روز برگزاری نمایشگاه روز چهارشنبه 12 اردیبهشت صدو ده هزار و 160 سفر، و در روز جمعه 21 اردیبهشت ماه شاهد انجام دویست و پنجاه هزار و 605 سفر از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) انجام شد.


مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌جز کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه مترو، ما در مرکز فرمان به طور مستمر میزان مسافران در ایستگاه‌های مترو را رصد کردیم و با برنامه ریزی دقیق در اعزام قطارهای فوق العاده، سعی کردیم تا در حد امکان از تجمع مسافران در ایستگاه ها جلوگیری و بهترین سرویس دهی را ارائه دادیم.


نوبخت با تاکید بر اینکه این ناوگان حمل و نقل ریلی در روزهای عادی خود هم پذیرای حجم بالایی از مسافران است، تصریح کرد: هیچ وسیله حمل‌ونقل دیگری نمی‌توانست این خدمات را در این سطح و با این حجم وسیع انجام دهد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمام توان خود را در خدمت‌رسانی سریع، ایمن و پاک به کار بسته و امیدواریم با تجهیز این ناوگان، در آینده بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری را به شهروندان ارائه کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر