صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

تاکید دادستان قزوین بر توجه جدی دستگاه‌ها به حفظ اراضی ملی 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خواستار توجه جدی سازمان‌های متولی در حفاظت از اراضی ملی شد.
کد خبر : 274349

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: اگر شهرداری‌ها و منابع طبیعی به طور جدی برای حفاظت از اراضی تحت مالکیت خود اقدام می‌کردند امروز با حجم گسترده‌ای از تصرف اراضی دولتی روبه‌رو نبودیم.
وی با اشاره به برخی فشارهای سیاسی برای جلوگیری از برخورد قاطع با متصرفان، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسئولان و افراد موثر در دستگاه‌ها و سازمان‌ها از افراد متخلف و سودجو حمایت می‌کنند که این مساله به صلاح کشور و نظام نبوده و باید از این رویه که مخالف سوگند خدمت رسانی آنهاست، دست بردارند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی از تصرف حدود 500 هکتار از اراضی دولتی استان قزوین توسط سودجویان خبر داد و اضافه کرد: تخلفات صورت گرفته بسیار خجالت آور بوده و باید با قید فوریت ضمن رسیدگی به پرونده‌های یاد شده، تمامی افراد سودجو در این رابطه نیز شناسایی شوند.
این مقام قضایی ادامه داد: امیدواریم شاهد صدور یک رای قاطع و بازدارنده در این زمینه باشیم تا درس عبرتی برای این افراد و متصرفان بعدی در آینده باشد.
دادستان قزوین در ادامه با بیان اینکه باید برای انسداد هشت حلقه چاه غیرمجاز شهر خرمدشت نیز باید اقدام لازم صورت پذیرد، گفت: تمامی چاه‌های غیرمجاز در این منطقه پالایش شده تا هیچ گونه شائبه‌ای در برخورد با چاه های غیرمجاز این منطقه به وجود نیاید.


انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان قزوین
ارسال نظر