صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
در جلسه هماهنگی مسئولان روابط عمومی سما خوزستان مطرح شد؛

روابط‌عمومی و برندسازی جزء جدایی‌ناپذیر هر مجموعه

جلسه هماهنگی مسئولان روابط عمومی واحدهای سما استان خوزستان به میزبانی سما شوشتر برگزار شد.
کد خبر : 257746

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد شوشتر در این جلسه به اهمیت و نقش روابط عمومی در همه سازمان‌ها و واحدهای دانشگاهی پرداخت و گفت: «امروزه روابط عمومی نقش بسزایی در هر مجموعه برعهده دارد چراکه بازتاب خدمات آن مجموعه در گروی آن از سوی همان همکاران روابط عمومی است.»


عین الله حسامی با بیان اینکه هر کدام از همکاران سمایی در آن واحد چندین وظیفه را بر عهده دارند از مسئولان روابط عمومی واحدها خواست با جدی گرفتن اهمیت درج اخبار و اطلاعیه‌های واحدهای خود در سریعترین زمان ممکن نسبت به اطلاع‌رسانی آنها اقدام کنند، زیرا از این طریق همکاران حوزه‌های دیگر با دیدن انعکاس خبر خود، انگیزه بیشتری پیدا کرده و در واقع خستگی کار را فراموش می‌کنند.


مسئول روابط عمومی سما اهواز و خوزستان با تشکر از تشکیل این جلسه و توجه دکتر افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان به مقوله برندسازی، تبلیغات و روابط عمومی، پایه و اساس ماندگاری یک سیستم و رکن اصلی معرفی توانمندی‌های آن را در گرو، داشتن و پویا بودن روابط عمومی آن دانست.


آرمان عالی محمودی افزود: «اینکه امروز ما در اینجا گرد هم جمع شده‌ایم به عنوان یک نقطه آغاز برای انجام برندسازی استانی سما به صورت منسجم و همه جانبه است و بدون شک آثار و نتایج مثبت آن را در آینده مشاهده خواهیم کرد، چرا که این آثار نسبت به چند سال پیش که حوزه روابط عمومی در سما اهواز فعال نبوده به خوبی قابل مشاهده است و امروزه روابط عمومی و برندسازی جز جدایی‌ناپذیر و عامل پایا بودن هر سیستم و مجموعه به‌شمار می‌آید.»


وی با درخواست از همکاران برای تلاش بیشتر در این زمینه افزود: «خوشبختانه با توجه به حسن نظر و دید مثبتی که در سازمان سما و دبیرخانه استان در مقوله اهمیت حوزه روابط عمومی وجود دارد، می‌توان به حمایت مسئولان و در نهایت پیشرفت کار امیدوار بود.»


پس از آن نیز دستور کار اولین جلسه و موارد قابل انجام از جمله معرفی مسئولان روابط عمومی واحدها به سازمان و دبیرخانه، مشخص کردن یک نفر به عنوان رابط خبری مدارس، همکاری با خبرگزاری های معتبر کشوری و استانی مطرح و درباره چگونگی اجرای آنها تصمیم‌گیری شد و در قسمت دوم جلسه نیز مطالب مفید و لازم اصول خبر نویسی و تهیه گزارش خبری به حاضران آموزش داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر