صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۷ - ۱۲ دی ۱۳۹۶

ماهی‌گیری بحرین از آب گِل‌آلود تهران

در حالی که به‌تدریج برخی ناآرام های پراکنده در کشور به همت و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در حال آرام شدن است، وزارت امور خارجه بحرین در اقدامی شیطنت‌آمیز از اتباع خود خواست تا فوری ایران را ترک کنند.
کد خبر : 247774

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، چند روزی است که برخی اغتشاشگران جیره‌خوار عمال خارج‌نشین با استفاده از موقعیت به وجود آمده از تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم در اعتراض به گرانی و فشار اقتصادی در کشور اقدام به اغتشاشگری کرده‌اند. تحرکاتی که بنا به اظهارات مقام‌های امنیتی کشورمان اوضاع در کنترل نیروهای امنیتی قرار گرفته و اغتشاشگران به‌زودی بازداشت می‌شوند. همچنین اوضاع کشور به‌تدریج رو به آرام شدن می‌رود.


در این میان برخی جیره‌خواران سعودی‌ها در حاشیه جنوبی خلیج فارس در تلاش هستند بر ناآرامی‌های کشور دامن بزنند و القاء کنند که فضای حاکم بر ایران همچنان ناامن است. در این راستا وزارت امور خارجه بحرین با انتشار بیانیه‌ای از اتباع خود در ایران خواست تا فوری به بحرین بازگردند و از شهروندان بحرینی نیز خواست تا از سفر به ایران خودداری کنند.


پادشاهی بحرین که بارها ایران را به مداخله در امور داخلی کشورهای عربی متهم کرده است، در اظهاراتی مداخله جویانه اوضاع داخلی ایران را بی‌ثبات و ناامن خواند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اغتشاشات ایران
ارسال نظر