صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۴

«پُر کن ببر» کار دست اغذیه‌فروشی‌ها داد

این‌ روزها در برخی نقاط شهر اغذیه‌فروش‌هایی دیده می‌شوند که از مشتریان خود به صورت سلف‌سرویس پذیرایی می‌کنند. بیشتر این روش برای فروش فلافل به کار می‌رود، اما ظاهرا این نوع فروش اغذیه دردسرهایی نیز به‌ همراه داشته است.
کد خبر : 24654

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، مردم مدتی است که عبارت «پُر کن ببر» را بر روی شیشه اغذیه فروشی‌ها می‌بینند. با این حال به تازگی برخی اغذیه فروشان این روش فروش خود را لغو کرده‌اند و مانند گذشته خود به پرکردن ساندویچ‌ها اقدام می‌کنند.


گفته می‌شود در پی رعایت نشدن نکات بهداشتی از سوی برخی مراجعه‌کنندگان و احتمال انتشار آلودگی‌های محیطی به خوراکی‌ها، وزارت بهداشت از آنها خواسته تا این نوع فروش ساندویچ را لغو کنند.


اما رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان در گفت‌وگو با آنا با رد بخشنامه رسمی از سوی وزارت بهداشت در خصوص سامان‌دهی وضعیت اغذیه‌فروش‌ها گفت: تاکنون واکنشی رسمی از سوی وزارت بهداشت درباره فلافلی‌هایی که به‌ صورت سلف سرویس اقدام به فروش ساندویچ می‌کنند نداشته‌ایم.


اسدالله احمدی تنوع در راه‌های جذب مشتری و افزایش رضایت مشتریان را طبیعی خواند و افزود: فروش فلافل با روش‌های جدید موجب افزایش مراجعه به این اغذیه فروشی‌ها شده است.


او ادامه داد: درصورتی که اغذیه‌فروشی خاصی بخشنامه یا دستوری از ارگان‌های ذی‌صلاح دریافت کرده است، می‌تواند برای پیگیری بیشتر به دفتر اتحادیه مراجعه و موضوع را پیگیری کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر