همایش تخصصی نمایشگاه و بازار صنعت لوازم خانگی ایران
به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابطعمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در این همایش موضوعاتی نظیر ضرورت برندسازی و تقویت جایگاه برندهای لوازم خانگی ایران، تدوین استراتژی مشخص صنعتی و صادراتی، افزایش مقیاس تولید شرکتهای تولیدی، هوشمندسازی و تولید متناسب با نیاز مصرفکنندگان، نوسازی و ارتقای کیفیت محصولات صادراتی، مشکلات پیش روی تولید و صادرات لوازم خانگی و همچنین تجارب شرکتهای موفق صادرکننده در حوزۀ صادرات و حضور در نمایشگاههای بینالمللی تشریح شد.
در پایان این نشست، محمدرضا مودودی، معاون توسعۀ صادرات کالا و خدمات، ضمن اعلام همکاری و آمادگی کامل سازمان توسعه تجارت ایران جهت حضور در نمایشگاههای معتبر بینالمللی و بازارهای هدف صادراتی، به پرسشهای شرکتکنندگان در همایش پاسخ داد.
گفتنی است، همایش تخصصی نمایشگاه و بازار صنعت لوازم خانگی ایران از دوم تا پنجم آذر ماه به همت انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و پیش از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بینالمللی لوازم خانگی، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد.
انتهای پیام/