صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
استاندار جدید کردستان:

مسئولیت جامعه دانشگاهی در مسیرتحقق امر توسعه بار سنگین‌تر است

استاندار جدید کردستان گفت: در مسیر تحقق امر توسعه بار مسئولیت جامعه دانشگاهی از همه اقشار سنگین‌تر است و برای عبور از بحرانها به همکاری و قبول مسئولیت بیشتر آنان نیازمندیم.
کد خبر : 227761

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بهمن مرادنیا در نشست خود با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج خواستار تشریک مساعی بیشتر جامعه دانشگاهی و متخصصان رشته‌های مختلف در امور استان شد.


وی با اعلام آمادگی خود برای توجه به نظرات تخصصی و کارشناسی شده دارای پشتوانه تحقیق دانشگاهی استفاده از خرد جمعی و همت گروهی برای رفع نیازها را اقتضای کار در مسیر توسعه استان برشمرد.


مرادنیا ایجاد تغییر در نگرش مدیران اجرایی و پرهیز آنان از نگاه منفک جزیره‌ای به مسایل استان و همفکری و همکاری همه بخشها به ویژه ایجاد زمینه کار و رقابت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از اهم امور و برنامه‌های خود برای برون رفت استان از برخی بحرانها اعلام کرد و افزود: «رویکرد اقتصادی به تقویت حوزه تولید و صنعت برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان کردستان محور فعالیت‌های او در دوره تصدی استانداری خواهد بود که در این زمینه شناسایی ظرفیت‌های بالقوه کاری و ارایه طرح‌های زودبازده و اثربخش به پشتوانه تحقیق باید حوزه مورد توجه و زمینه همکاری کاربردی دانشگاهیان استان باشد.»


استاندار کردستان افزود: «ما باید از میان همه امتیازات و مزایای کردستان با دیدگاه دانشگاهی و تحقیقی نقطه مقصدی تعریف کنیم و برای رسیدن به آن مقصد با تشکیل کارگروه‌های تخصصی دانشگاهی و اجرایی به طراحی مسیر و شیوه عمل بپردازیم .»


وی تأکید کرد « تغییر نگرش مدیران اجرایی و تقویت مهارتهای آنان نیازمند آموزش است اما وقتی این آموزش می‌تواند مورد استقبال و توجه آنان قرار گیرد که جنبه کاربردی داشته باشد. آکادمیک و تئوری محض بودن مباحث آموزشی در مدیران احساس نیاز به دانستنی‌های بیشتر را ایجاد نمی‌کند و شاید تجارب کارآفرینان واقعی عرصه کار و مدیریت در این زمینه مؤثر تر باشد.»





انتهای پیام/

ارسال نظر