برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی به زبان فارسی/ بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رضا وجدی گفت: «دکتر سلیمان جمشیدی مدرس کارگاه، به ارکان مقاله، انواع مقاله از دیدگاه های مختلف پرداخت و تمرکز اصلی روی نگارش مقالات علمی از نوع پژوهشی بود که از سوی مدرس دوره به آن تاکید شد.»
مدیر پژوهش و فناوری واحد میانه افزود: «بیان ویژگی های مقالات با ارزش و فرآیند تهیه مقاله و نکات مهم در آماده سازی آن از دیگر موارد این دوره بود.»
وجدی اضافه کرد: «در کارگاه مقالهنویسی به زبان فارسی، سه عنصر مقاله نویسی شامل دقت، شفافیت و مقتصد بودن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توصیه های مهم در حین تهیه مقالات برای نگارش آنها با کیفیت بالا بیان شد.»
وی مراحل داوری و ارزش گذاری مقاله از سوی هیات داوران یک مجله را از دیگر موضوعات مورد بحث عنوان کرد و گفت: «نکات مهم تایپ کامپیوتری فارسی و انگلیسی که باید از سوی نویسندگان مقالات رعایت شود، مرور شده و سیستم استاندارد IMRAD برای نگارش مقالات تحقیقی و نیز اجزای مقالات شامل عنوان، نویسندگان، کلمات اصلی و کلیدی، مقدمه، روش کار، نتایج و بحث، نتیجه گیری، سپاسگزاری، ضمایم و منابع با جزئیات برای شرکت کنندگان تشریح شد.»
همچنین کارگاه دیگری با عنوان کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال مارکتینگ با موضوع «بازاریابی شبکههای اجتماعی و کسب درآمدهای ارزی» با حضور جمعی از دانشجویان و استادان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.
مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: «در این کارگاه، دکتر سید یوسف حاجی اصغری عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی و مدرس کارگاه در مورد موضوعاتی از قبیل کسب و کار در دهکده جهانی، فروش اینترنتی، ابزارهای اینترنتی، تحلیل بازار، استراتژی های بازاریابی دیجیتال، تحول دیجیتال کسب و کار (بازاریابی و فروش)، عصر دیجیتال Digital Age، قواعد نو و ابزارهای نو New Tools و New Rales توضیحاتی ارائه کرد.»
دکتر رضا وجدی افزود: «هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی با اصول و مفاهیم رشته بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ بوده که شرکت کنندگاه بدانند که از چه طریقی بازاریابی کنند. و از طریق اینترنت چگونه خرید و فروش نیازهای خود را انجام دهند.»
وجدی دلیل اینکه مدیران کسب و کارها باید در زمینه دیجیتال مارکتینگ آموزش ببینند ادامه داد: «ابزارهایی در دنیای دیجیتال مارکتینگ برای مدیران و کسانی که صاحب کسب و کاری آنلاین هستند موجود است که می تواند بازخورد شما نسبت به بودجه را چند برابر کند.»
مدیر پژوهش و فناوری واحد میانه با توجهه به اهمیت بازاریابی و دسترسی به قشر هدف در شرکت های دانش بنیان و نوپا بیان کرد: «با استفاده از دانش بازاریابی و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ میتوان رشد استارتاپها را تسریع کرده و با توسعه سهم بازار، آنها را برای پایه گذارانشان سودآورتر و برای سرمایه گذاران جذاب تر ساخت.»
وی افزود: «کارگاه دیجیتال مارکتینگ فرصتی است تا به آشنایی و شناخت فرآیندها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ از مرحله تحقیقات بازاریابی تا مرحله وفادارسازی مشتریان پرداخته و با بررسی نمونههای موردی و داخلی و خارجی، هرچه بیشتر با کارکردهای هر یک از فرآیندها و ابزارهای بازاریابی و نحوه استفاده آنها در کسب و کار آشنا شویم.»
انتهای پیام/