صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام خبر مرگ بازیگر «سلاح مرگبار» و «مرگ برازنده اوست» بعد از 20 روز + تصاویر

مری الن ترینور، بازیگر مجموعه فیلم‌های «سلاح مرگبار» و اولین فیلم «جان سخت» و همسر سابق رابرت زمکیس کارگردان، در سن 62 سالگی از دنیا رفت.
کد خبر : 22368

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، مری الن ترینور همسر سابق رابرت زمکیس که در چهار فیلم او «فارست گامپ»، «عاشقانه سنگ»، «بازگشت به آینده قسمت دوم» و «مرگ برازنده اوست» بازی کرده بود، در خانه‌اش در مونته‌چیتو کالیفرنیا درگذشت. مرگ این بازیگر آمریکایی به علت ابتلا به سرطان لوزالمعده اتفاق افتاد.



با بیل موری در «شکارچیان شبح 2»



رسانه‌های آمریکایی از جمله هالیوود ریپورتر، یو.اس.ای تودی و ای.بی.سی نیوز صبح سه‌شنبه خبر درگذشت این بازیگر را حدود بیست روز بعد از مرگ وی که در تاریخ 20 می (30 اردیبهشت) اتفاق افتاده بود، به نقل از دوست وی، کاتلین کندی تهیه‌کننده و مدیر لوکاس‌فیلم منتشر کردند.



شکارچیان شبح 2






در فیلم «کودن‌ها»


مری الن ترینور متولد 1950 در شیکاگو، ایلینویز از سال 1983 وارد حرفه بازیگری تلویزیون شد و اولین نقش سینمایی خود را در سال 1984 در فیلمی به کارگردانی همسرش رابرت زمکیس به نام «عاشقانه‌ سنگ» بازی کرد. خانم ترینور در سال 1980 با رابرت زمکیس، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار برای کارگردانی «فارست گامپ» ازدواج کرده بود و این زوج هالیوودی که دو پسر نیز داشتند، در سال 2000 گرفتند. خانم ترینور در چندین فیلم به کارگردانی ریچارد دانر از جمله چهار فیلم مجموعه «سلاح مرگبار» و همچنین در اولین فیلم «جان سخت» به کارگردانی جان مک‌تیرنان و در «شکارچیان شبح 2» بازی کرده بود.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظر