صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ایرانپوریان:

پارس‌جنوبی‌جم سازماندهی فوق‌العاده‌ای دارد

 مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نتیجه تساوی مقابل صدرنشین بد نیست.
کد خبر : 221637

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، محمد ایرانپوریان در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم از هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی که ما تا این لحظه داشتیم، بازی با تیم پارس جنوبی جم بود. هر دو تیم پارس جنوبی و تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتند و ما می‌توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم اما به هرحال دو تیم به تساوی رضایت دادند. پارس جنوبی جم یک تیم کاملا سازماندهی شده و قدرتمندی است.
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود 5 نفر از بازیکنان اصلی ما مصدوم هستند و شرایط برای ما بسیار سخت است، باتوجه به بضاعتی که تیم ما دارد شاید نتیجه تساوی مقابل صدرنشین جدول لیگ برتر، چندان بد هم نباشد.
ایرانپوریان گفت: به هرحال هر تیمی دوست دارد در بازی‌های خانگی خود، هیچ امتیازی را از دست ندهد. متاسفانه بازی با پارس جنوبی 2 امتیاز را از دست دادیم که امیدوارم در بازی‌های آتی بتوانیم نتایج قبلی را جبران کنیم.
وی در پایان صحبت‌هایش در رابطه با گل تماشایی‌اش خاطرنشان کرد: من ثمره زحمات همه بازیکنان تیمم را در آخر درون دروازه پارس جنوبی جم قرار دادم اما این گل‌ها هیچ فایده‌ای ندارد ان‌شاءالله در بازی‌های آتی گلی بزنم که منجر به پیروزی تیمم شود.
منبع: میزان


انتهای پیام/

ارسال نظر