صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
معاون مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌و‌پرورش در گفت‌و‌گو با آنا:

خدمات بیمه‌ به فرهنگیان سقف ندارد/ بیمه آتیه سازان به مجوز بیمه مرکزی نیاز ندارد

معاون مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌و‌پرورش با بیان اینکه بیمه آتیه‌سازان حافظ نیازی به مجوز بیمه مرکزی ندارد، گفت: در قرداد جدید بحث تعیین سقف برای ارایه خدمات حذف شده است.
کد خبر : 21479

اکبر حاجیلو معاون مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌و‌پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه بیمه منعقد شده با آتیه سازان بر اساس روال سال‌های گذشته است، اظهار کرد: فرهنگیان محترم با توجه به هولوگرامی که در دفترچه بیمه آنها نصب شده است، می‌توانند از تمام مراکز طرف قرارداد آتیه‌سازان استفاده کنند.


وی افزود: فرهنگیان حتی بعد از استفاده از خدمات مراکزی که تحت پوشش آتیه سازان نیستند؛ می‌توانند با دریافت نامه به بیمه آتیه سازان مراجعه کرده و مبلغ هزینه شده را دریافت کنند.


معاون مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌و‌پرورش با بیان اینکه بیمه آتیه سازان برای ارایه خدمات هیچ سقفی ندارند، اضافه کرد: به جز بحث دریافت عینک و خدمات مربوط به زایمان بقیه خدمات ارایه شده سقف مشخصی ندارد.


حاجیلو ادامه داد: ما تلاش کردیم بحث تعیین سقف در ارایه خدمات را طی سال‌های گذشته حل کنیم و به نوعی در قرداد جدید موفق شدیم بحث معرفی نامه را به طور کامل حذف کنیم.


وی با تاکید بر اینکه ارایه خدمات در خصوص هزینه‌های بستری و سرپایی و پاراکلینیکی بدون سقف است، عنوان کرد: در قرداد جدید ما تلاش کردیم به بحث پرداخت خسارت‌ها سرعت بخشیم و در مواقعی که در نمایندگی‌ها یک پرونده را مورد بررسی قرار می دهند ما بر روی آن نظارت داشته باشیم.


معاون مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌و‌پرورش در مورد اینکه بیمه آتیه سازان زیر نظر بیمه مرکزی فعالیت نمی‌کند، توضیح داد: آتیه سازان اعلام کرده که حدود 10 سال است که خدمات بیمه ای ارایه می دهد و نیازی هم به مجوز بیمه مرکزی ندارد.


وی تاکید کرد: آتیه سازان یک شرکت دولتی است که زیر نظر مجموعه سازمان بیمه سلامت فعالیت می‌کند و خوشبختانه این سازمان خود متولی سلامت است.


حاجیلو اضافه کرد: سال گذشته مراکز محدودی با بیمه آتیه سازان قراداد داشتند اما این مراکز در سال جاری به 9000 مرکز سلامت افزایش داشته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه مرکزی
ارسال نظر