صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
رضا رخشان، تهیه‌کننده در گفت‌وگو با آنا:

«ازدواج سعید و لیلا» را حتما می‌سازم/ دلیل نیامدن گلزار به فیلم

رضا رخشان گفت: زمانی که می‌توانستیم فیلم را کلید بزنیم، محمدرضا گلزار مشغول بازی در «سلام بمبئی» شد بنابراین نتوانستیم فیلم را همان زمان بسازی. اما ممشکلی برای ساخت آن ندارم و به وقتش آن را تولید خواهم کرد.
کد خبر : 211785

رضا رخشان، تهیه‌کننده و فیلمبردار سینما پیرامون ساخت فیلم «ازدواج سعید و لیلا» که قرار بود با حضور محمدرضا گلزار ساخته شود به خبرنگار آنا گفت: از ساخت این فیلم انصراف نداده‌ام. چه بسا قرار بود قبل از فیلم سینمایی «هزار پا» هم ساخته شود اما به دلایلی آن زمان نشد اما حتما سراغش می‌روم.


رخشان که اخیرا ساخت فیلم «هزارپا» را نیز به پایان برده، درمورد فیلم مورد اشاره گفت: برای من فیلمنامه و قصه خوب واقعا مهم است وگرنه بدون فیلمنامه باکیفیت، سراغ تهیه فیلمی نمی‌روم. «ازدواج سعید و لیلا» نیز داستان خوبی دارد و ساخته خواهد شد.


وی توضیح داد: زمانی که قضیه ساخت آن جدی شد، ابتدا ارشاد به کار ایراد گرفت بنابراین مجبور شدیم دوباره فیلمنامه را بازنویسی کنیم. این کار را هم انجام دادیم. حتی مورد موافقت هم قرار گرفت و مجوز ساختش را نیز بالاخره گرفتیم.


رخشان با تأکید بر بازی محمدرضا گلزار در این پروژه سینمایی، ادامه داد: در پروسه‌ای که مجبور شدیم فیلمنامه «ازدواج سعید و لیلا» را دوباره بازنویسی کنیم، محمدرضا گلزار مشغول بازی در «سلام بمبئی» شد بنابراین نتوانستیم فیلم را همان زمان بسازیم و ساختش را موقتا کنار گذاشتیم.


این تهیه‌کننده بیان کرد: مشکلی برای ساخت آن ندارم و به وقتش آن را تولید خواهم کرد. شخصا اگر قصه‌ای را دوست داشته باشم، برای فیلمسازی در اولویت خواهم گذاشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر