صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶

سینماحقیقت و کیارستمی ادامه دارد...

«و کیارستمی ادامه دارد» عنوان مستندی به کارگردانی احسان ناجی است که فرم شرکت در یازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت را پُر کرده است.
کد خبر : 207901

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، ساخت این مستند 97 دقیقه‌ای یک هفته پس از مرگ کیارستمی آغاز شد و تا اسفندماه ۹۵ ادامه یافت.


در خلاصه موضوع «و کیارستمی ادامه دارد» آمده است: یک گروه فیلمسازی یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی به لوکیشن فیلم‌های سه‌گانه‌ی زلزله سفر می‌کنند تا ببیند بازیگران فیلم‌ها و اهالی منطقه از درگذشت کیارستمی خبر دارند یا خیر!


احسان ناجی؛ کارگردان این فیلم درباره آن گفته است: فیلم دارای شمایلی چون فیلم «و زندگی ادامه دارد» یا «زندگی و دیگر هیچ» است، با این تفاوت که سوژه اصلی این بار خود کیارستمی است.


در این مستند بابک احمدپور، احمد احمدپور، حسین رضایی، خدابخش دفاعی و محمدرضا پروانه در مورد مرگ کیارستمی و تاثیرات آن صحبت می‌کنند.


عوامل تولید «و کیارستمی ادامه دارد» عبارتند از: کارگردان: احسان ناجی، تهیه‌کنندگان: سحر پرتوی‌کیان و احسان ناجی، تصویر و صدا: سحر پرتوی‌کیان، صداگذاری: عرفان یزدی، مدیر تولید: پیمان ناجی، امور بین‌الملل: زهرا اثنا‌عشری، مترجم: سمانه لطیفی و حانیه بیگی.


احسان ناجی بازی در فیلم‌های سینمایی «داروگ» ساخته ابولفضل جلیلی و «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده را در کارنامه کاری خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر