صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶

شرایط ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی برای بازماندگان اعلام شد

مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: بازماندگان و دانش آموزانی که در شهریور ماه پذیرفته می‌شوند، از 5 الی 17 شهریور می‌توانند از طریق سامانه به صورت اینترنتی برای دریافت کتاب اقدام کنند.
کد خبر : 205990

لیدا نیک‌روش، مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه ثبت نام کتب درسی برای تمام پایه‌ها به جز پایه اول و دوم متوسطه به صورت اینترنتی انجام می‌شود، گفت: دانش آموزانی که به صورت اینترنتی برای دریافت کتاب درسی اقدام می‌کنند اول مهر در مدارس کتاب‌های خود را تحویل می‌گیرند اما دانش آموزان پایه اول و دوم متوسطه باید به صورت حضوری به کتابفروشی‌ها مراجعه کنند.


وی با بیان اینکه توزیع کتاب‌های پایه اول و دوم متوسطه در کتابفروشی انجام شده است، افزود: در تمام استان‌ها به جز تهران، شهرستان‌های تهران و البرز فروش کتاب در کتابفروشی‌ها از 20 شهریور آغاز خواهد شد.


به گفته نیک‌روش، فروش کتاب پایه‌های اول و دوم متوسطه در تهران، شهرستان‌های تهران و استان البرز از 25 شهریور آغاز می‌شود.


مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه ثبت نام کتاب برای دانش آموزانی که در شهریور ماه نمره قبولی کسب می‌کنند، خاطرنشان کرد: از5 الی 17 شهریور دانش آموزانی که در شهیرور ماه نمره قبولی کسب می‌کنند می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی www.irtextbook.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند علاوه بر دانش آموزانی که در خرداد ماه از ثبت نام بازماندند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر