صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازیگران دوره گرد  درسینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید

در بخش مروری بر سینمای تئوانگلو پولوس روز یکشنبه 29  امردادماه ساعت 15/30 فیلم بازیگران دوره گرد در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.
کد خبر : 204057

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ دومین فیلم ازبخش مروری بر سینمای تئوانگلوپولوس، روز یکشنبه 29 مرداد ماه ساعت 15/30 ،فیلم "بازیگران دوره گرد " محصول سال 1975 ( یونان ) به مدت 194 دقیقه به زبان اصلی و با زیر نویس فارسی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.
طی تقریباً چهار ساعت، «بازیگران دوره‌ گرد» بازیگرانش را ابتدا محتاطانه و سپس به طور کامل درگیر وقایع سیاسی دوران می­‌کند، تا آن‌جایی که حتی نمایش هم نقاط تأکیدش را تغییر می­‌دهد. همان­طور که در مسیر بارانی و زمستانی یونانی روستایی ــ که آنگلوپلوس اغلب ترجیح می­‌دهد در آن­ فیلم­برداری کند ــ پیش می­‌روند، نماها طولانی­ و طولانی­ تر می­ شوند و سرعت به ندرت تغییر می­‌کند.
یادآوری می شود؛ علاقه مندان می توانند برای استفاده از برنامه نمایش فیلم به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر